دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۸۶ - ۰۹:۲۴
۰ نفر

کریم‌اعظمی‌:‌ آندرانیک تیموریان و حسین کعبی انتظار روزهای سرد ژانویه را می‌کشند تا در صورت امکان از بولتون و لسترسیتی جدا شوند.

 البته آنها در این راه با مشکلاتی مواجه هستند و شاید تلخی این روزها، تا پایان فصل جاری فوتبال انگلیس در یاد این دو بازیکن باقی بماند.

 قبل از جدایی سام‌آ‌لاردایس از بولتون، همه چیز برای آندو خوب پیش می‌رفت ولی او مدت‌هاست که به سکونشینی عادت کرده. حسین کعبی هم در شرایطی مشابه با تیموریان قرار دارد و این دو روزهای بد فوتبال را تجربه می‌کنند.

آندو در انتظار ژانویه، بدون پیشنهاد

 طی چند ماه اخیر شایعاتی در خصوص پیوستن تیموریان به نیوکاسل مطرح شد و بعضی از روزنامه‌ها نوشتند که سام آلاردایس تلاش می‌کند تا این بازیکن ایرانی را به تیم خودش ببرد ولی قابل پیش‌بینی بود که این خبر خیلی زود تکذیب شود. آندرانیک در اکثر بازی‌های بولتون از روی سکوها شاهد بازی تیمش بوده و این باعث شده که او پیشنهادی از دیگر تیم‌های انگلیسی نداشته باشد. البته مدیر برنامه‌های تیموریان در تلاش است تا با چند تیم وارد مذاکره شده و شرایط جدایی این بازیکن را فراهم کند.

آندو  پس از روبه‌رو شدن با پیشنهاد مسئولان بولتون برای تمدید قرارداد، از آنها خواست که در مورد مسائل مالی مثل نیکولاس آنلکا مهاجم معروف و فرانسوی بولتون با او قرارداد ببندند که این خواسته تیموریان با واکنش تند مدیرعامل بولتون همراه بود. این موضوع باعث اختلاف آندو با مدیرعامل باشگاه شد تا او تبدیل به بازیکنی سکونشین شود.

 در حال حاضر بهترین اتفاق ممکن برای تیموریان این است که بولتونی‌ها پیشنهاد فسخ قرارداد به او بدهند، چون در این صورت آندرانیک مبلغ قراردادش را به طور کامل دریافت خواهد کرد. البته بعید به نظر می‌رسد بولتونی‌ها چنین پیشنهادی بدهند و با این شرایط این آندو است که به طور رسمی باید خواهان دریافت رضایت‌نامه‌اش شود.

 حتی آمدن مگسون به عنوان مربی جدید هم شرایط تیموریان را تغییر نداده و ادامه این روند وضعیت او را بحرانی‌تر خواهد کرد. طبق آخرین اخبار، آندو در انتظار ژانویه است و اگر این روند ادامه یابد او از بولتون جدا خواهد شد. هر چند که این بازیکن در حال حاضر هیچ پیشنهادی ندارد.

رنجرز به دنبال حسین کعبی

 بدشانسی‌های بازیکن سرعتی و ریزنقش لسترسیتی از زمانی آغاز شد که مارتین آلن از این تیم رفت. آلن اعتقاد ویژه‌ای به بازی بازیکن ایرانی تیمش داشت و حتی 24 ساعت پس از رسیدن مجوز بازی کعبی،‌ او را در یک بازی رسمی به میدان فرستاد. با جدایی آلن شرایط برای کعبی تغییر کرد تا او هم پس از چند هفته نیمکت‌نشینی به سکوها منتقل شود.

مگسون سرمربی جدید لسترسیتی که حالا به بولتون آمده نیز چند بار در مصاحبه‌هایش گفت کعبی کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت بولتون دارد، او به این بازیکن اعتقاد چندانی نداشت و ترجیح می‌داد که از بازیکنان انگلیسی در پست دفاع راست استفاده کند.کعبی در گفت‌وگو با همشهری در خصوص آخرین وضعیتش گفت: نیمکت‌نشینی برای من سخت است ولی فعلاً باید تحمل کنم. شاید با آمدن مربی جدید شرایط برای من تغییر کند ولی اگر همچنان سکونشین باشم به طور حتم از لستر جدا خواهم شد.

کعبی در شرایطی از احتمال جدایی‌اش حرف می‌زند که در حال حاضر با پیشنهاد کوئینزپارک‌رنجرز مواجه شده و اگر مسئولان لستر موافقت کنند، این بازیکن به صورت قرضی راهی QPRخواهد شد.

 البته کعبی برای رفتن به این تیم با مشکل بزرگی مواجه شده که مربوط به گرفتن مجوز کار می‌شود. در صورت جدایی از لستر، مجوز کار کعبی باطل خواهد شد و بعید به نظر می‌رسد او دوباره این کارت را دریافت کند، چون کعبی پس از جام جهانی و رفتن برانکو به اندازه کافی بازی ملی نداشته است.

 هر چند میلان ماندریچ، مدیرعامل لسترسیتی تمایل به حفظ کعبی در لستر دارد ولی این بازیکن از شرایط فعلی‌اش راضی نیست، او همچنان امیدوار است که با آمدن مربی جدید به ترکیب اصلی راه پیدا کند.

کد خبر 35845

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز