پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۶ - ۰۹:۰۳
۰ نفر

حسین قدیانی: به دلیل ترافیک آخر سال تمامی نامزدهای مجمع اختلاف‌گرایان با مترو وارد «بهارستان» خواهند شد.

سخنگوی ستاد مجمع اختلاف‌گرایان در یک کنفرانس مطبوعاتی ضمن بیان مطلب فوق افزود: اگر مردم به نامزدهای ما رای ندهند، عواقب آن با خودشان خواهد بود. وی که نخواست نامش فاش شود در بخش دیگری از سخنانش به انتقاد از افزایش ساعت کار بانک‌ها و مغازه‌ها پرداخت و از مسئولان خواست به جای این کارها عیدی کارمندان را افزایش دهند!

وی تصریح کرد: براساس برخی نظرسنجی‌ها اکثریت مجلس هشتم را نمایندگان فهرست مجمع اختلاف‌گرایان تشکیل خواهند داد. این کارشناس مسائل سیاسی در عین حال گفت: براساس برخی دیگر از نظرسنجی‌ها نامزدهای ما از آخر، اول خواهند شد که این مسئله جای بررسی‌های بیشتری دارد.

وی افزود: البته اگر تنها نیمی از نامزدهای لیست مجمع اختلاف‌گرایان به مجلس راه یابند باز هم خوب است والا ناچاریم تنها به تشکیل یک اقلیت محکم در مجلس فکر کنیم! وی که پله‌پله داشت کوتاه می‌آمد، ادامه داد: درست است که مردم هیچ تمایلی به نامزدهای ما ندارند اما خدا را چه دیدید، شاید ما برنده انتخابات شدیم.

سخنگوی ستاد مجمع اختلاف‌گرایان سرانجام تصریح کرد: ما مطمئن هستیم که در این انتخابات شکست سختی خواهیم خورد! وی دیدار خود با سفیر بورکینافاسو را تکذیب و در عین حال خاطرنشان کرد: این مذاکره در اصل یک عید دیدنی زودهنگام بود و اگر چه محتوای مذاکرات چیز دیگری را نشان می‌دهد، اما ما جز صله رحم قصد دیگری نداشتیم.

بنابراین گزارش سخنگوی ستاد مجمع اختلاف‌گرایان در پاسخ به این سوال که شما نتیجه انتخابات آمریکا را چگونه پیش‌بینی می‌کنید، گفت: در انتخابات آمریکا هم مهم حضور آمریکایی‌ها پای صندوق‌ آراست. وی به همین سیاق در جواب سوال خبرنگار دیگری افزود: این که مربی تیم ملی داخلی باشد یا خارجی مهم نیست بلکه مهم حضور تماشاگران در استادیوم آزادی است!

سخنگوی ستاد مجمع اختلاف‌گرایان در پاسخ به این سوال که شما چه چیزی را بر سر سفره مردم اضافه می‌کنید، گفت: اگر غذای مردم چلوکباب باشد، سماق از ما!
وی در جواب خبرنگار دیگری گفت: مردم برای این که حسن نیت خودشان را به ما نشان بدهند باید به صورت داوطلبانه به نامزدهای مجمع اختلاف‌گرایان رای بدهند والا هر چی دیدند از چشم خودشان دیدند!

وی در ادامه تهدید کرد: نامزدهای ما این پتانسیل را دارند که در صورت عدم راه‌یابی به بهارستان، سایر راه‌های کشور را نیز با اختلال روبه‌رو کنند!

این فعال سیاسی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید: شما با شمارش دستی آرا موافق هستید یا با شمارش رایانه‌ای؟ گفت: ما راضی به رضای خدا هستیم، البته اگر شمارش آرا با چرتکه باشد، ما بیشتر حال می‌کنیم و این ما را یاد زمان مشروطه می‌اندازد.
وی در پایان از وزارت کشور خواست از آنجا که شایعه قطع اینترنت، اونترنت و پیامک در روز 24 اسفند وجود دارد، لااقل جلوی فعالیت پیک موتوری‌ها گرفته نشود!

کد خبر 46409

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز