همشهری آنلاین: وزیر ورزش و جوانان در پی بروز برخی حواشی در بازی‌های اخیر لیگ برتر فوتبال کشور دستور تشکیل کارگروه صیانت از ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی با حضور نمایندگانی از وزارت اطلاعات و سپاه را صادر کرد.

استاديوم نقش جهان

پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نوشت: دویست و نوزدهمین نشست شورای معاونان با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد که در ابتدای این نشست مسعود سلطانی‌فر با اشاره به وقایع اخیر در برخی استادیوم‌های ورزشی گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بعنوان یک اصل خدشه‌ناپذیر در ورزش ایران است.

وی از معاون فرهنگی وزارت ورزش خواست هر چه سریع‌تر نسبت به تشکیل کارگروه صیانت از ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی در محیط‌های ورزشی اقدام کند.

این کارگروه با حضور نمایندگان وزارت اطلاعات، ارشاد اسلامی، صداوسیما، فدراسیون فوتبال، کمیسیون فرهنگی مجلس، نیروی انتظامی، معاونت فرهنگی سپاه و نمایندگان باشگاه‌های ورزشی تشکیل خواهد شد.

در بخش دیگری از شورای معاونان، تقی‌زاده معاون امورمجلس، حقوقی و استان‌ها گزارشی از روند جلسات واگذاری استقلال و پرسپولیس ارائه کرد.

سلطانی‌فر در پایان با تشکر از نظم و جدیت سازمان‌های بورس، خصوصی‌سازی و مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در تسریع واگذاری گفت: خوشبختانه با شفافیت مالی و مدیریتی که ظرف چند سال گذشته ایجاد شده است حسابرسی استقلال و پرسپولیس تا نیمه سال ۹۸ انجام شده است و در آبان‌ماه مجامع دو باشگاه برگزار خواهد شد.

کد خبر 461397

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha