سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۵:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: ابوالفضل زرویی نصرآبادی که به دلیل پارگی رگ پا در بیمارستان پارس بستری شده بود از بیمارستان مرخص شد

زرویی نصرآباد در گفت و گو با همشهری آنلاین ضمن اعلام این مطلب گفت: به توصیه پزشک داروهایی را مصرف می‌کنم که اندکی خواب‌آور است و همین امر ارتباطم را با دوستان و آشنایان تقریبا قطع کرده است.

وی  که هفته گذشته در بیمارستان پارس بستری شده بود،[زوریی نصرآباد در بیمارستان بستری شد] همچنین گفت که هم اکنون زیر نظر پزشک معالج خود (دکتر نجاریان) هستم و هر روز پانسمان شصت پا و زانو را انجام و داروهای تجویزی را مصرف می‌کنم.

این طنزنویس برجسته معاصر درباره فعالیت‌های تازه خود گفت: مجموعه گفت وگوهای تنهایی و به همه بامعرفت‌های عالم در قالب صدای شاعر و سی دی قرار است به زودی از سوی موسسه نغمه شهر، وابسته به سازمان فرهنگی وهنری شهرداری تهران انتشار یابد.
وی گفت: بخش‌هایی از این مجموعه پیش از این هنگام دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب خوانده شد و متن کاملش قرار است در قالب صدا وکتاب منتشر شود.

زرویی همچنین از طرح فیلمنامه 26 قسمتی برای شبکه اول سخن گفت و اضافه کرد: این فیلمنامه که با همکاری علی میرفتاح نوشته می‌شود به مقطع تاریخی سال‌های 27 تا 29 و ملی شدن صنعت نفت اختصاص دارد که سیناپس‌های آن آماده شده اما متن آن به دلیل بیماری من متوقف ماند که امیدواریم به زودی کار نگارش متن هم آغاز شود.

به گفته زرویی این فیلمنامه قرار است در 26 قسمت به کارگردانی صادق کرمیار به روی آنتن برود.

کد خبر 45799

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز