یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۶ - ۱۶:۰۳
۰ نفر

امیررضا نوری زاده: جک نیکلسون هنرپیشه با سابقه سینمای جهان که در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا از هیلاری کلینتون نامزد دمکرات حمایت می کند، با ارسال چند کلیپ بروی اینترنت از زبان چند شخصیت مشهور فیلم هایش به حمایت از هیلاری پرداخت

در یکی از این کلیپ ها نیکلسون در نقش ژوکر (از فیلم بتمن 1989) می‌گوید: "مردم، حالا زمان آن رسیده است که اعتماد کنید. در ادامه این ویدئو  به نام  جک و هیل  - اشاره به نام خودش و هیلاری - او برای تاکید بر حمایت  از هیلاری در انتخابات، اصرار می‌کند که از دولت فعلی آمریکا  به هیچ وجه راضی نیست.

در یکی دیگر از این کلیپ‌ ها نیکلسون در نقش جک تورنس نویسنده روان پریش فیلم درخشش (shining) از استنلی کوبریک – به لوید کافه دار می‌گوید که شرایط می‌تواند بهتر از این باشد  و در پی آن پیامی بر روی صفحه با این مضمون ظاهر می‌شود که کلینتون طرحی برای حدود 47 میلیون آمریکایی بدون بیمه درمانی دارد.

در کلیپ سوم، نیکلسون در نقش سرهنگ نیتان جسپ، از فیلم چند انسان خوب فریاد می‌زند: شاید ما به  عنوان مقامات نظامی این کشور وظیفه داریم شرایط را به گونه ای مهیا کنیم تا مردان و زنانی که مسئول امنیت این کشور می شوند از بین افراد حرفه ای آموزش دیده باشند . ما در ادامه این کلیپ می شنویم که کلینتون  قصد دارد به جنگ عراق پایان دهد و اعتبار از دست رفته آمریکا  در خارج از این کشور را احیا کند.

بنا به گفته یوسف راب سخنگوی شرکت یوتیوب این کلیپها با کمک راب راینر کارگردان آمریکایی تهیه شده و بروی شبکه اینترنت قرار گرفته است .راب تاکید کرد که این اقدام بدون هماهنگی با ستاد تبلیغاتی کلینتون صورت گرفته است و نیکلسون و راینر در اقدامی مستقل تصمیم گرفته اند در مبارزات انتخاباتی به او کمک کنند.

همشهری امارات

کد خبر 45635

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز