همشهری آنلاین: شرکت اتوبوس‌رانی تهران تدابیر ویژه‌ای را برای روزهای آخر سال در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شهر حسن بیژنی اعلام کرد: با توجه به در پیش بودن روزهای پایان سال و افزایش تعداد مسافران در خطوط اتوبوسرانی تهران، تدابیر ویژه‌ای ایجاد سهولت در جابجایی شهروندان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

حسین بیژنی گفت: ساعت کار اتوبوس‌ها شیفت بعد از ظهر در روزهای پایانی سال افزایش یافته و تا پایان اسفند ماه جاری، رانندگان تلاشگر شرکت واحد تا ساعت 23 (یازده شب) در خطوط فعال بوه و اقدام به جابجایی مسافران خواهند کرد. همچنین با برنامه‌ریزی به عمل آمده نسبت به نظافت مینی‌بوس‌ها و اتوبوس‌ها به صورت ویژه اقدام خواهد شد.

بیژنی اظهار کرد: در روز یکم فروردین ماه سال 87 که مصادف با اولین روز سال نو است، شرکت واحد اتوبوسرانی اقدام به سرویس‌دهی رایگان خواهد کرد و استفاده از اتوبوس‌های بلیتی این شرکت، بدون دریافت بلیت در خدمت مسافران خواهند بود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تصریح کرد: جهت عزیمت مسافران در پنجشنبه آخر سال به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و مزار شهدا و زیارت اهل قبور نیز اقدام به برقراری سرویس‌های ویژه‌ای خواهد شد که از پایانه‌های شهری و میادین بزرگ شهر نسبت به انتقال زائران به بهشت زهرا (س) و برگشت آن‌ها به مبادی اولیه اقدام خواهد کرد.

کد خبر 45284

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز