پس از سال‌ها انتظار و تحمل مشکلات ترافیکی، عمرانی و اجتماعی از سوی اهالی محله «بریانک»، لاین کندرو بزرگراه «نواب‌صفوی» افتتاح شد و با این اقدام، محله بریانک از بن‌بست نجات پیدا کرد.

افتتاح پروژه شهری

 به گزارش خبرنگار همشهری محله، در مراسم افتتاح این پروژه، «محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران، اعضای کمیسیون فنی و عمران شورای شهر، شهردار منطقه ۱۰، اعضای معاونت عمرانی شهرداری تهران و جمعی از شهروندان حضور داشتند.  از سال ۶۹ با اجرای طرح «نواب» و مسدود شدن راه‌های خروجی محله بریانک، اهالی این محدوده مشکلات فراوان زیست‌محیطی، اجتماعی، عمرانی ترافیکی فراوانی را تا زمان افتتاح پروژه متحمل شدند.

«حسن بحیرایی» شهردار منطقه ۱۰ با قدردانی از صبوری اهالی در زمان اجرای این طرح گفت: «مسیر کندرو بزرگراه نواب صفوی، به طول یک کیلومتر، حد فاصل شهرداری منطقه ۱۰ و ۱۷ واقع شده است.  در این پروژه۳ راستگرد از خیابان‌های «قزوین»، «هلال‌احمر» و بریانک به سوی بزرگراه نواب صفوی تعبیه شده است. این کار سبب تسهیل در بار ترافیکی محدوده، ‌ تردد اتوبوس‌های تندرو و کاهش بار ترافیکی میدان «۹ دی» می‌شود. در واقع با این اقدام محله بریانک از بن‌بستی که سال‌ها گریبانگیرش شده بود، خارج می‌شود. »

همچنین در ادامه مراسم، محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران، با تشکر از صبوری اهالی محله بریانک در زمان اجرای این پروژه و زحمات مجموعه مدیریت شهری مناطق ۱۰ و ۱۷ گفت: «نقطه آغاز راه‌اندازی مترو خط ۷، محله بریانک بود و از همین محدوده ۲۷‌کیلومترخط مترو به سمت شمال و شرق تهران گسترش پیدا کرد. امیدواریم بخش‌های باقیمانده از مترو خط ۷، که در این بازدید مشاهده شد، به پایان برسد و شهروندان بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند. » همچنین، اجرای مراسم کلنگ‌زنی افتتاح طرح پیاده‌راه شهید «دعوتی» و بازدید از جاذبه‌های تاریخی موزه حیات وحش «هفت‌چنار» از برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

کد خبر 446665

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha