پنجشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش دما بین چهار تا ۱۰ درجه سلسیوس، بعضی ساعت‌ها وزش باد و بارندگی در استان از ۲۳ فروردین خبر داد.

باران

مازیار غلامی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر شمالی شدن جریانات و نفوذ هوای بارشی از فردا به منطقه است بر این اساس طی جمعه و شنبه شرایط برای ابرناکی و مه آلود بودن هوا ، کاهش دما بین چهار تا ۱۰ درجه سلیسوس در استان گیلان، در بعضی ساعت ها وزش باد و بارندگی مهیاست.

وی ادامه داد: طی فردا عصر و شب تا شنبه ظهر، بارندگی در بعضی نقاط بویژه نواحی جنوبی و شرقی استان، گاهی از شدت بیشتری برخوردار است و بالا آمدن آب رودخانه ها، مسیل ها و احتمال آبگرفتگی در این نواحی دور از انتظار نیست.

غلامی ارتفاع موج دریا از فردا را افزایشی عنوان و تأکید کرد که از استقرار، تردد و فعالیت در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری شود و به بخش های مختلف کشاورزی نظیر گلخانه داران، مرغداری ها ، پرورش دهندگان ماهی و ... توصیه کرد تغییرات دمایی مذکور را در نظر داشته و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی آسمان فردا را نیز نیمه ابری تا ابری و مه آلود، کاهش نسبی دما، بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد، احتمال رعدوبرق پیش بینی کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۲۶ درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای استان برای فردا را نیز مربوط به دیلمان با شش درجه ذکر کرد.

غلامی خاطرنشان کرد: بیشینه دمای امروز رشت ۲۳ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان ۹ درجه خواهد بود.

کد خبر 436977

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha