همشهری آنلاین - علی کدخدازاده: خبرگزاری ایسنا چهارشنبه ۱۹ دی، گزارش دومین جلسه دادگاه رسیدگی به یک پرونده اقتصادی را منتشر کرده است که در آن سخنان قابل توجهی بین وکیل و متهم رد و بدل شده است.

پرونده

در بخشی از این دادگاه مرتبط با پرونده دومان، متهم ردیف اول اظهار می‌دارد: " پیش از آغاز دفاعیات خود اعلام میکنم که دفاعیات کامل توسط وکیل انجام خواهد شد. البته من خودم وکیلی را معرفی کرده بودم و حتی تمبر نیز باطل کرده بود، اما شما اجازه ندادید تا او وکالت مرا به عهده بگیرد و برای من وکلای تسخیری انتخاب کردید که به هیچ وجه مورد تایید من نبودند و نیستند؛ و حتی من کتبا آن‌ها را عزل کرده بودم. وی ادامه داد: وکلای تسخیری من حتی کیفرخواست را مطالعه نکردند. "

در پی این اظهارات متهم،  قاضی مواردی در رد اظهارات متهم بیان کرده و سپس " وکیل متهم نیز از محضر دادگاه خواست تا توضیحاتی در خصوص ادعای متهم مبنی بر عدم مطالعه کیفرخواست ارائه کند. وی بیان داشت: شما اگر قصد ادامه دروغگویی خود را دارید، ادامه دهید، اما متن کیفرخواست اکنون در مقابل من قرار دارد و ما یک روز کامل در اوین بودیم و تلفنی نیز با شما در تماس بودیم. وکیل دیگر متهم نیز گفت: شما ادعای دروغی را مطرح می‌کنید. "

وقتی متهم می‌گوید وکیلم را قبول ندارم و وکیل می‌گوید متهم دروغگو است، دفاع چگونه صورت خواهد گرفت؟

کد خبر 427985

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha