همشهری آنلاین: به زودی 50 دفتر خدمات الکترونیک درتهران ایجاد می‌شود تا با 22 دفتری که هم اکنون در شهر فعالیت می‌کنند به مردم خدمات رسانی کنند.

مدیر کل تدوین ضوابط و مقررات شهرسازی شهرداری تهران با بیان این که درحال حاضر 22 دفتر خدمات الکترونیک در مناطق تهران فعال هستند، گفت: علاوه بر این دفاتر، 50 دفتر خدمات الکترونیک دیگر نیز در حال آماده شدن است که پس از نهایی شدن آئین نامه‌ای که باید به تصویب گروهی که از طرف شورای شهر تعیین شده‌اند برسد، به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران فرزان شیروان بیگی، مدیر کل تدوین ضوابط و مقررات شهرسازی شهرداری در مورد مفاد این آئین نامه گفت: این آئین نامه شامل همه فرآیند کار و نظام‌های کاری می‌شود و دستور العملی است که نحوه چگونگی انتخاب شرکت‌های بخش خصوصی، شرایط آنان، صلاحیت‌های لازم برای این کار و غیره در آن مشخص می‌شود.

شیروان بیگی با بیان این که بحث بهای خدمات نیز از اهمیت زیادی برخوردار است، اظهار کرد: بدون تعیین بحث بهای خدمات، عملا این کار فقط در صورتی که شهرداری آن را انجام می‌دهد، امکان پذیر است که به همین دلیل باید این کار را نیز انجام دهیم و جداگانه به تصویب شورای شهر برسانیم تا این آئین‌نامه نهایی شود.

مدیر کل تدوین ضوابط  مقررات شهرسازی شهرداری تهران، افزود: بر این اساس قرار است تا مناطق، مکان‌های این دفاتر را تعیین و آن را آماده و شهرداری آن‌ها را تجهیز کند تا با ثابت شدن مکان دفاتر، پس از واگذاری آن به بخش خصوصی، مردم دچار مشکل نشوند.

کد خبر 42649

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز