همشهری آنلاین: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت از ترافیک نیمه‌سنگین در معابر بزرگراهی پایتخت خبر داد.

باران، بار ترافیک بزرگراه‌ها را نیمه‌سنگین کرد

سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت ترافیکی معابر داخلی و بزرگراهی پایتخت اظهار داشت:‌ در حال حاضر از جنوب به شمال بزرگراه چمران از آتی‌ساز، جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام (ره) از خیابان آزادی، غرب به شرق بزرگراه شیخ‌ فضل‌الله نوری از رحمانی و همچنین غرب به شرق آزادراه تهران ـ کرج از آزادگان دارای ترافیک نیمه‌سنگین است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت گفت: غرب به شرق بزرگراه همت از جوانمردان و غرب به شرق بزرگراه حکیم از اندیشه نیز دارای حجم ترافیکی نیمه‌سنگین و در حال حرکت است.

سرهنگ رازقی، ترافیک در شرق به غرب بزرگراه بابایی از مخابرات، شرق به  غرب بزرگراه زین‌الدین از صدف و غرب به شرق بزرگراه هاشمی رفسنجانی از کبیر را نیز دارای حجم بار ترافیک صبحگاهی دانست.

این مقام ارشد راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: محور جنوب به شمال بزرگراه نواب از چراغی، شرق به غرب بزرگراه رسالت از امام علی (ع) تا کرمان، جنوب به شمال بسیج از زیرگذر کلاهدوز و  غرب به شرق خیابان آزادی تا استادمعین با حجم ترافیک صبحگاهی مواجه است.

وی به استقرار مأموران پلیس راهور پایتخت برای مدیریت تردد و تسهیل در آمد و شد شهروندان پرداخت و خاطرنشان کرد: با توجه به بارندگی در معابر از رانندگان درخواست می‌کنیم که با رعایت فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه رانندگی کنند؛ همچنین قبل از حرکت از سالم بودن برف‌پاکن خودروی خود مطمئن باشند.

کد خبر 422385

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha