همشهری آنلاین وبسایت رسمی برنامه نود گزارشی دارد از نشست خبری وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال که پیش از دیدار تیمش با سپاهان برگزار شد. او در بخشی از این گفتگو از داوری حرف می‌زند و از بیانیه باشگاه سپاهان. حرف‌هایی بسیار قابل تعمق. بخوانید:

شفر سرمربی استقلال اضافه کرد: این که من بازی قبلی را روی نیمکت نبودم به خاطر اخراجم در بازی قبلش بود اما هیچ‌کس به من نگفت چرا اخراج شدم! اگر در آلمان این اتفاق بیفتد فدراسیون نامه می‌دهد و همه چیز را توضیح می‌دهد. شاید اینجا شرایط فرق می‌کند اما باید به من اطلاع داده می‌شد که چرا در بازی قبلی نباید روی نیمکت می‌نشستم. یادم است در بازی با نفت مسجد سلیمان سرمربی حریف به منطقه فنی ما آمد. نمی‌دانم این مشکل من بود؟ در بازی منچستر و چلسی هم این اتفاق افتاد و شما واکنش مورینیو را دیدید.

شفر درباره بیانیه باشگاه سپاهان در خصوص داوری بازی فردا و نگرانی از این که حقی از تیم اصفهانی ضایع شود اظهار کرد: من قبلا هم گفتم ۵۰ سال در فوتبال حرفه‌ای هستم و اولین بار در زندگی‌ام این موضوع را می‌شنوم. گفتن این لغت به انگلیسی بسیار سخت است. بسیار سخت است که من دارم این را می‌شنوم.

سرمربی استقلال با تعجب دوباره پرسید "آیا سپاهان به صورت رسمی این بیانیه را داده است؟"

او سپس گفت: سپاهان یک باشگاه خوب فوتبال است. به نظر من سپاهان باید کسی که این مصاحبه را کرده است از باشگاه بیرون کند. این اصلا فوتبالی نیست. من بیشتر از یک سال است که در ایران هستم و باید بگویم در همه قاره‌ها مربیگری کرده‌ام و این را می‌دانم که من و همه افراد اشتباه می‌کنیم مثل خطایی که روی صیادمنش شد اما این را می‌دانم که ما بهترین داوران را داریم. یکی از بهترین داوران دنیا که در جام جهانی قضاوت کرده است در ایران سوت می‌زند. این حرفی که زده شده فوتبالی نیست.

کد خبر 420085

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha