گروه شهری: سرمای آخر دیماه نفس 208 شرکت‌کننده در نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری و هتل‌داری را گرفت تا برپاکنندگان، با یک روز تمدید زمان بیشتری برای تجربه اول خود دراین گردهمایی داشته باشند.

به گزارش همشهری، 3سالن از نمایشگاه بین‌المللی تهران در حالی به صنعت گردشگری و هتل‌داری اختصاص یافته بود که سازمان‌میراث‌فرهنگی‌، صنایع‌دستی و گردشگری بیشترین فضای نمایشگاه را به خود اختصاص داده بود.

اما به جز سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تنها شرکت‌کننده خارجی نمایشگاه وزارت فرهنگ و توریسم ترکیه بود که غرفه‌ای چشمگیر داشت.

البته برپاکنندگان از مالزی نیز به‌عنوان دیگر شرکت‌کننده خارجی یاد می‌کردند. چند آژانس مسافرتی، هتل‌هایی که تحت یک گروه شناخته می‌شوند از دیگر شرکت‌کنندگانی بودند که فضای قابل توجهی از این سه سالن را به خود اختصاص داده بودند.

نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری و هتل‌داری در حالی از 18 دیماه تا ساعت 17 امروزبرپاست که مسئولان برپا‌کننده نداشتن زمان کافی را علت حضور نداشتن شرکت‌کنندگان خارجی اعلام کردند.

در همین حال و در شرایطی که از مجموع شرکت‌کنندگان 26 هتل، دست‌کم سه گروه‌هتل و جامعه هتل‌داران ایران در نمایشگاه شرکت کرده بودند در سالن 8 و 9 نمایشگاه می‌شد با خدمات و تجهیزات مورد نیاز هتل‌ها آشنا شد که خدمات رستورانی و لوازم درون اتاق‌ها برجسته‌تر به‌نظر می‌رسید.

محمد فرخ‌مهر، رئیس انجمن هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های تهران که به‌عنوان بازدید‌کننده در نمایشگاه حضور یافته بود دراین‌باره به همشهری گفت:« انتظار می‌رفت تجهیزات هتل‌داری به روزتری در این نمایشگاه عرضه می‌شد و امکان انتخاب بیشتری به هتل‌داران می‌داد».

در حالی که غرفه‌های دفاتر خدمات مسافرتی و شرکت‌هایی در این زمینه چشم حاضران را به خود جلب می‌کرد جای خالی شرکت‌های مدیریت هتل به شدت حس می‌شد.

نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری و هتل‌داری عصر دوشنبه 24 دی در حالی که یک روز تمدید شد، به کار خود پایان داد.

کد خبر 41779

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز