همشهری آنلاین: یک عضو فراکسیون امید گفت: بعد از جلسه سوال از رئیس جمهور جامعه به این نتیجه رسید بین مجلس و دولت وفاق وجود ندارد لذا بازخورد را در افزایش قیمت ارز و سکه نشان داد.

محمدرضا نجفی در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر این که وفاق نقطه کانونی و ضروری و لازم برای حل مسائل کشور است، گفت: وفاق همان بستر و زمینه‌ای است که برای عبور از بحران‌ها و مشکلات و مسائل کشور را کمک می‌کند.

وی افزود: بر این اساس هر چیزی که نشان دهنده عدم وفاق، تفرقه، جدایی، تشتت و اصطکاک باشد نشانه‌ی خوبی برای مردم و جامعه و افکار عمومی نخواهد بود. تشخیص این که اتفاق جلسه‌ی مجلس در بررسی سوال از رئیس جمهور افتراق یا وفاق بوده بحث دیگری است ما اکنون نمی‌خواهیم در مقام تشخیص قضاوت و داوری قرار گیریم کما این که جلسه سوال از رئیس جمهور را بیشتر باید به حساب دموکراسی،؛ پاسخگوبودن و حق نمایندگان برای سوال از رئیس جمهور دانست.

این عضو فراکسیون امید در عین حال گفت: البته ممکن است نظر جامعه چیز دیگری باشد مبنی بر این که نشانه‌ای از وفاق از جلسه مجلس دیده نشد. شاید جامعه به این نتیجه رسید که وفاقی بین دولت و مجلس وجود ندارد به همین دلیل بازخورد آن را در افزایش قیمت ارز و سکه نشان داد.

جلسه‌ی سوال از رئیس جمهور برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در 5 محور برگزار شد که نمایندگان تنها از یک سوال رئیس جمهور آن هم در مورد تحریم‌های بانکی قانع شدند.

کد خبر 414836

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha