مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۸۶ - ۱۳:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل متروی تهران اعلام کرد بخشی از متروی خط 4 تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش ایرنا محسن هاشمی گفت: بخشی از خط ‪ ۴‬مترو حدفاصل ایستگاه دروازه شمیران و دروازه دولت تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

محسن هاشمیروز پنجشنبه 19 دی درحاشیه بازدید معصومه ابتکار رییس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران، افزود: بخش دیگری از این خط سال آینده از خیابان انقلاب تا میدان شهدا به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پیگیری‌های شهردار تهران در ساخت سالانه ‪ ۲۰‬کیلومتر از مترو در پایتخت، افزود: ایستگاه‌های قلهک درخط یک و قیطریه درسال ‪ ۱۳۸۷‬و مبدا پایانی خط یک مترو یعنی ایستگاه تجریش اواخر سال ‪۱۳۸۹‬به بهره‌برداری می‌رسد.

هاشمی با اشاره به تکمیل و توسعه خط دو مترو تهران اضافه کرد: سال آینده بخش شرقی خط دو مترو، از ایستگاه علم وصنعت تا انتهای خیابان دماوند به بهره برداری خواهد رسید.

وی همچنین از افتتاح خط ‪ ۶ ،۳‬و ‪ ۷‬متروی تهران درسال آینده خبر داد.

مدیرعامل متروی تهران با اشاره به توسعه مترو تا فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) گفت: توسعه مترو تا فرودگاه امام(ره) توسط هیئت دولت مصوب شده و هم اکنون وزارت مسکن و شهرسازی سرگرم احداث شهرک‌های اقماری است.

وی درخصوص تمهیدات مترو در جابجایی مسافر و کاهش شدید دمای هوا گفت: در زمان حاضر با حداکثر توان شرکت مترو درحال خدمات‌رسانی به شهروندان در کلیه خطوط هستیم.

کد خبر 41387

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز