همشهری آنلاین: دبیر کمیسیون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۲ نفر که در بازار کالا و ارز استان اقدام به تخلفاتی از جمله قاچاق، احتکار و گران فروشی کرده بودند دستگیر شدند. وی همچنین از کشف میلیون‌ها دلار تقلبی خبر داد.

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

به گزارش ایرنا، ولی پور احمدنژاد در پایان نشست ستاد تنظیم بازار استان تهران با بيان اين خبر افزود: متخلفان برای طی مراحل قانونی به نهادهای ذیربط از جمله دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی گفت: 148 هزار دلار تقلبی کشف و همچنین با پیگیری سرشاخه‌ها میلیون‌ها دلار ارز تقلبی آماده توزیع در بازار نیز قبل از هر اقدامی کشف شد.

دبیر کمیسیون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران افزود: وارد و خارج کردن ارز، سکه و طلا در مبادی ورودی و خروجی کشور با جدیت کنترل می شود و 95 درصد از جاسازها تاکنون کشف شده است.

پور احمدنژاد با اشاره به تعامل خوب نهادها در سطح بازار افزود: موج سواری عده‌ای سودجو به جایی نمی رسد چراکه کشور سابقه شرایط بحرانی مشابه را از گذشته دارد و در این زمینه تجربه‌های خوبی داریم که به ما کمک می‌کند.

معاون قضایی و رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی نیز با هشدار به متخلفان بازار ارز و کالا گفت: گشت‌های مشترک نظارت و بازرسی با حضور نمایندگانی از تعزیرات، سازمان تنظیم بازار، گمرک، پلیس آگاهی و سازمان صنعت و تجارت بازرسی‌های مکرر را از واحدهای مختلف در دستور کار دارند.

بهمن حسن بیگی افزود: یکی از شرکت‌های وارد کننده تلفن همراه که با ارز چهار هزار و 200 تومانی 20 هزار گوشی وارد کرده و متهم به گران فروشی بود مقرر شد مدارک و اسناد خود را برای بررسی به سازمان تعزیرات حکومتی ارائه کند.

کد خبر 409363

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha