همشهری آنلاین: دبیر کمیسیون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۲۲ نفر که در بازار کالا و ارز استان اقدام به تخلفاتی از جمله قاچاق، احتکار و گران فروشی کرده بودند دستگیر شدند. وی همچنین از کشف میلیون‌ها دلار تقلبی خبر داد.

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

به گزارش ایرنا، ولی پور احمدنژاد در پایان نشست ستاد تنظیم بازار استان تهران با بيان اين خبر افزود: متخلفان برای طی مراحل قانونی به نهادهای ذیربط از جمله دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی گفت: 148 هزار دلار تقلبی کشف و همچنین با پیگیری سرشاخه‌ها میلیون‌ها دلار ارز تقلبی آماده توزیع در بازار نیز قبل از هر اقدامی کشف شد.

دبیر کمیسیون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران افزود: وارد و خارج کردن ارز، سکه و طلا در مبادی ورودی و خروجی کشور با جدیت کنترل می شود و 95 درصد از جاسازها تاکنون کشف شده است.

پور احمدنژاد با اشاره به تعامل خوب نهادها در سطح بازار افزود: موج سواری عده‌ای سودجو به جایی نمی رسد چراکه کشور سابقه شرایط بحرانی مشابه را از گذشته دارد و در این زمینه تجربه‌های خوبی داریم که به ما کمک می‌کند.

معاون قضایی و رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی نیز با هشدار به متخلفان بازار ارز و کالا گفت: گشت‌های مشترک نظارت و بازرسی با حضور نمایندگانی از تعزیرات، سازمان تنظیم بازار، گمرک، پلیس آگاهی و سازمان صنعت و تجارت بازرسی‌های مکرر را از واحدهای مختلف در دستور کار دارند.

بهمن حسن بیگی افزود: یکی از شرکت‌های وارد کننده تلفن همراه که با ارز چهار هزار و 200 تومانی 20 هزار گوشی وارد کرده و متهم به گران فروشی بود مقرر شد مدارک و اسناد خود را برای بررسی به سازمان تعزیرات حکومتی ارائه کند.

کد خبر 409363

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha