همشهری آنلاین: پرسپولیس به دنبال آن است تا از فرصت حضور دبیرکل فیفا در تهران برای رفع محرومیت نقل‌ و انتقال و نیز موضوع بازی با تیم‌های عربستان و امارات در زمین بی‌طرف کمک بگیرد

گرشاسبی

گرشاسبي، در گفت‌وگو با ايسنا در خصوص فرصت حضور دبير كل فيفا در تهران گفت: ما می‌خواهیم از فرصت حضور اینفانتینو در ایران استفاده کنیم تا یکی از پنجره‌های نقل‌وانتقالاتی که پرسپولیس از آن محروم است، بخشیده شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود : می‌خواهیم به اینفانتینو نشان دهیم که پرطرفدارترین باشگاه آسیایی هستیم و متاسفانه با این محرومیت‌ها مورد ظلم واقع شده‌ایم.

او ادامه داد: در این داربی که اینفانتینو که بالاترین مقام اجرایی فوتبال جهان است حضور او برای باشگاه پرسپولیس از اهمیت بالایی برخوردار است. هم‌چنین نوع تشویق هواداران‌مان برای ما مهم است. ما می‌خواهیم به اینفانتینو نشان دهیم که پرطرفدارترین باشگاه آسیایی هستیم و متاسفانه با این محرومیت‌ها مورد ظلم واقع شده‌ایم. از طرفی یک محرومیت کلی گریبان‌مان را گرفته است. این محرومیت با توجه به قانون فیفا و AFC در راستای مسابقه‌های لیگ قهرمانان آسیا که مسابقه‌ها به صورت رفت و برگشت باشد اما این حق را از ما گرفته‌اند و ما باید با تیم‌های عربستانی در خارج از کشورمان بازی کنیم. یکی از مشکلاتی که باعث شده است ما به کسب جام این رقابت‌ها نرسیم، همین موضوع است. ما و مسوولان فدراسیون باید تلاش کنیم از این فرصتی که ایجاد شده و حضور اینفانتینو حداکثر استفاده را ببریم و برای او جا بیفتد که ما امن‌ترین کشور هستیم.

گرشاسبی درباره گرفتن غرامت از تیم‌های عربستانی گفت: ما در این چند روزه جلساتی درباره این موضوع داشتیم اما ما مستقیما نمی‌توانیم با فیفا مکاتبه کنیم. ما باید با فدراسیون خودمان صحبت کنیم و فدراسیون این مسائل را پیگیری می‌کند.

کد خبر 399434

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha