مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹ از آغاز برنامه‌های مختلف سلامت محور به مناسبت هفته ملی سلامت مردان خبر داد.

برنامه های سلامت محور در جنوب پایتخت

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی با بیان این خبرگفت: برنامه‌های این هفته با محوریت ترویج خود مراقبتی از 5 اسفند با استقرار ایستگاه‌های غربالگری و ارائه خدمات تست قند خون، کنترل فشار، وزن و مشاوره فردی و آموزش خود مراقبتی رایگان در مترو عبدل آباد، شهرک شریعتی، حرم مطهر، آزادگان ، نعمت آباد و زمزم شاهد برگزار و بروشور های آموزشی نیز توزیع می‌شود.

بهرامی افزود: به مناسبت این هفته همایشی نیز در روزدوشنبه 7 اسفند با عنوان آشنایی با بیماری آلزایمر، راهکارهای پیشگیری از بیماری و .... در سرای محله خانی آباد جنوبی با دعوت از اعضای کانون های خانه سلامت محلات 14 گانه منطقه و سایرشهروندان برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری با اشاره به خدمات ارائه شده به 790 اعضای کانون پیشگیری از دخانیات که اغلب آنها متشکل از مردان هستند خاطر نشان کرد: در ابتدای سال جاری کارگاه های آموزشی با عنوان دوری جستن از دخانیات، مضرات مصرف سیگار و قلیان، بیماری های شایع ناشی از مصرف دخانیات و .... ارائه شده است.

این مسئول یاد آور شد: همایش و کلاس های آموزشی زیادی بویژه برای مردان از ابتدای سال با عناوین آشنایی با بیماری های شایع در بین مردان، بررسی تحولات شاخص های سلامت مردان در ایران، اهمیت و اولویت سلامت مردان در منطقه، اصول تغذیه صحیح در مردان، اصول خود مراقبتی در مردان و ... در خانه های سلامت سطح منطقه اجرا شده است.

کد خبر 399338

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha