همشهری آنلاین: رقابت‌های قهرمانی کشور نوجوانان دختر در اصفهان برگزار شد و نفرات برتر کاتا و کومیته مشخص شدند.

Karate

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، دومین روز رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور دختران با انجام مسابقات رده سنی نوجوانان و با حضور 567 کاراته‌کا برگزار شد و تیم تهران با 2 طلا و 2 نقره مقام اول را کسب کرد، تیم کرمانشاه با یک طلا و یک نقره دوم شد و تیم اصفهان با یک طلا و 2 برنز در مکان سوم ایستاد.

در کاتای انفرادی، میلکا عزتی از تهران اول شد، سپیده امینی از تهران در مکان دوم ایستاد و فائزه رحیمی از خراسان رضوی و گلناز شاهزیدی از اصفهان سوم مشترک شدند. در این بخش 127 کاتارو شرکت داشتند.

در وزن 47- کیلوگرم، فاطمه صفری از تهران در رده نخست قرار گرفت، ستایش نادری از کرمانشاه دوم شد و الهه یخکشی از مازندران و حنانه سیفی از لرستان سوم مشترک شدند. در این وزن 152 کاراته‌کا شرکت داشتند.

در وزن 54- کیلوگرم، اتوسا گلشادنژاد از کرمانشاه عنوان اول را به دست آورد، عسل حاجیان از مازندران دوم شد و شکیلا شجاعی از مازندران و مهسا اخشیح از گیلان سوم مشترک شدند. در این وزن 128 نفر حضور داشتند.

در وزن 54+ کیلوگرم، نازنین یوسفی‌فرد از اصفهان در جای نخست ایستاد،. نسترن عابدی از تهران دوم شد و ریحانه نصرتی‌فرد از هرمزگان و مبینا طیاری از اصفهان سوم مشترک شدند. در این وزن 160 نفر با هم به مبارزه پرداختند.

 

کد خبر 396580

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha