همشهری آنلاین: در آخرین روز از رقابت‌های شنای نابینایان و کم بینایان، شناگران کشورمان موفق به کسب ۱ طلا و ۵ نقره و ۳ مدال برنز شدند، ضمن این که نمایندگان تیم شنا ده رکورد ملی را نیز شکستند.

Swimming Team

در صدمتر قورباغه کلاس S12، امیرمحمد صدیقی با یک دقیقه، 37 ثانیه و 42 صدم ثانیه به مدال طلا دست یافت و مسعود محمدی در همین ماده با 1 دقیقه، 40 ثانیه و 53 صدم ثانیه به نقره رسید.

در ماده ۱۰۰ متر آزاد کلاس S۱۲، امیرحسین سعادتی مقدم با رکورد یک دقیقه و ۱۵ ثانیه و ۵۶ صدم ثانیه چهارم شد، اما موفق شد رکورد ملی را ۳ ثانیه و ۲۲ صدم ثانیه جا به جا کند. در ماده ۱۰۰ متر آزاد کلاس S۱۲، مسعود محمودی با ثبت رکورد یک دقیقه ، ۱۱ ثانیه و ۸۷ صدم ثانیه در جایگاه چهارم ایستاد و رکورد ملی را ۲ صدم ثانیه جا به جا کرد.

پیش از این امیرحسین سعادتی مقدم در ۲۰۰ متر مختلط کلاس S12 نوجوانان با زمان ۳:۲۱:۸۲ دقیقه مدال نقره گرفت و مسعود محمودی در ۴۰۰ متر آزاد کلاس S12 با زمان ۶:۲۳:۱۷ دقیقه در جایگاه دوم ایستاد.

امیر صدیقی نیز در ۴۰۰ متر آزاد کلاس S13 با زمان ۶:۴۲:۸۲ دقیقه برنزی شد، علیرضا امیری نیز در ۴۰۰ متر آزاد کلاس S11 با زمان ۶:۴۷:۵۸ دقیقه نایب قهرمان شد.

و اما امیرحسین سعادتی مقدم در ۴۰۰ متر آزاد کلاس S12 با زمان ۶:۲۱:۸۲ دقیقه عنوان سوم این ماده را به خود اختصاص داد.

گفتنی است در مجموع نمایندگان شنای کشورمان ده رکورد ملی را جابه جا کردند.

کد خبر 392602

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha