همشهری آنلاین: نماینده رالی ایران با گذشت ۹ سال از آخرین حضور در مسابقات بین‌المللی در مسابقات بین‌المللی ترکیه شرکت می‌کند.

Kalhor-Hatamkhani

موفق‌ترین تیم رالی ایران در مسابقات بین‌المللی خاورمیانه (مرک) 2017 در شیراز، هفته آینده بعد از گذشت 9 سال از آخرین حضورش در مسابقات بین‌المللی، در مسابقات ترکیه شرکت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، این تیم با نظر كميته رالي فدراسيون متشکل از هرمز كلهر و كامران حاتم‌خاني از تيم سايپا انتخاب شدند که طی روزهای 20 و 21 آبان ماه با دیگر رقبای خود مسابقه خواهند داد.

این دو ورزشکار در مسابقات مرك ٢٠١٧ در شيراز مقام سوم را كسب كرده بودند و در مسابقات قهرماني كشور هم تا به اين لحظه حائز بالاترين امتياز هستند.

حضور تیم ایران با دعوت شركت توك اسپرت تركيه صورت گرفته و اين اعزام با حمايت فدراسيون موتورسواری و اتومبيلراني خواهند بود. در این تورنمنت به جز ایران و شرکت‌کنندگان ترکیه‌ای، رانندگانی از کشورهای همسایه هم حضور دارند.

آخرین حضور تیم رالی ایران در مسابقات بین‌المللی ترکیه به سال 2008 برمی‌گردد که در همین تورنمنت تیم رالی ایران متشکل از سینا سعیدی و محمدعلی مرندیان موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شده بود.

کد خبر 387676

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha