دزدان مسلح خود را مأمور پلیس جا زدند تا ارثیه ۲ میلیارد تومانی مرد کارخانه‌دار را سرقت کنند.

سرقت

ظهر 14شهريور، مأموران پليس پايتخت در جريان سرقت مسلحانه از 2سرنشين يك خودروي سواري در منطقه اصفهانك قرار گرفتند و راهي آنجا شدند. در اين حادثه يك سرويس سينه‌ريز قديمي به ارزش تقريبي 2ميليارد تومان از مرد كارخانه‌داري سرقت شده بود و مالباخته به مأموران گفت: مدتي قبل با مردي به نام محسن آشنا شدم كه مي‌گفت در زمينه خريد و فروش طلاجات قديمي فعاليت دارد. از مدت‌ها قبل يك سرويس سينه‌ريز قديمي به من ارث رسيده بود كه تصميم گرفتم آن را بفروشم.

با محسن در منطقه اصفهانك قرار گذاشتم و همراه يكي از دوستان مورد اعتمادم سر قرار رفتم اما وقتي به آنجا رسيديم 3‌نفر كه همگي سرتاپا مشكي پوشيده بودند به ماشين حمله كردند و شيشه عقب را شكستند. آنها كه مسلح بودند خود را مأمور معرفي كردند و با اين ادعا كه ما قاچاقچي موادمخدر هستيم، دست‌هايمان را بستند و با تهديد شوكر و اسپري كيف حاوي طلاجات را سرقت كردند.

با شكايت اين مرد، تيمي از كارآگاهان اداره يكم پليس آگاهي تهران براي شناسايي و دستگيري دزدان مسلح وارد عمل شدند. آنها در نخستين اقدام سراغ محسن (‌خريدار جواهرات) رفتند اما او مدعي شد كه از ماجراي سرقت بي‌خبر است. تحقيقات از اين مرد ادامه داشت و مأموران اطمينان داشتند كه وي در ماجراي سرقت نقش دارد. مرد جوان در نهايت اعتراف كرد كه نقشه سرقت را او طراحي كرده و 3نفر از بچه‌محل‌هايش آن را اجرا كرده‌اند. در ادامه مخفيگاه 3سارق مسلح شناسايي شد و مأموران در عمليات ضربتي و هماهنگ موفق به دستگيري آنها شدند و سرويس طلاي قديمي نيز از آنها كشف شد.

سرهنگ حميد مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران با بيان اين خبر گفت: براي سارقان قرار قانوني صادر شده و تحقيقات از آنها ادامه دارد.

کد خبر 383607

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha