مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۸۵ - ۱۰:۰۰
۰ نفر

کلنگ احداث ساختمان های دوقلوی تجارت جهانی تهران در دی ماه سال جاری به زمین زده خواهد شد.

به گزارش گروه شهری روزنامه همشهری ساختمان های دوقلو تجارت جهانی تهران در هشت طبقه و در ضلع شمالی برج میلاد ساخته خواهد شد.
این دو ساختمان که به صورت دو سه ضلعی در کنار هم قرار می گیرد زیربنایی در حدود 140 هزارمترمربع خواهد داشت و دارای امکانات ویژه ای برای امور تجارت بین المللی خواهد بود.

ساختمان های دوقلوی تجارت جهانی تهران، شامل چند بخش ویژه تجارت داخلی و خارجی است. سالن های نمایشگاهی حرفه  ای و نمایشگاه های موقت کالا و تولیدات همچنین بخش انفورماتیک و اطلاع رسانی در زمینه صنعت، اقتصاد و تجارت و ارتباطات فرهنگی _ علمی و فضاهای مخابراتی و خدماتی، از دیگر بخش های این ساختمان هاست.

این مرکز با قراردادن امکانات ویژه در اختیار شرکت های چند ملیتی از خدمات تجاری آنان برای شهر تهران و کشور استفاده خواهد کرد.

برمبنای این گزارش ساختمان های دوقلوی تجارت جهانی تهران مانند یک منطقه ویژه اقتصادی در قلب پایتخت عمل خواهد کرد و امکانات جدید تجاری را برای توسعه تجارت بین الملل در پایتخت ایجاد می کند.

این گزارش همچنین می افزاید، قرارداد احداث ساختمان دوقلوی تجارت جهانی تهران احتمالا در شهریور ماه به امضا خواهد رسید و کار ساخت آن، به عهده یک شرکت خارجی خواهد بود. هنوز جزئیات دقیقی از زمان قرارداد و نام شرکت مجری مطرح نشده است.

ساختمان دوقلوی تجارت جهانی، در تپه های نصر و در ضلع شمالی برج میلاد و جزئی از مجتمع بزرگ میلاد بوده و در فاز دوم مجتمع میلاد به بهره برداری خواهد رسید. یکی از شرایط احداث این پروژه، تحویل به موقع آن خواهد بود و ساختمان های دوقلو تجارت جهانی، طی یک زمانبندی مشخص ساخته خواهد شد و در احداث آن براساس قراردادهای تعیین شده، تاخیری صورت نخواهد گرفت.

کد خبر 382

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز