یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: نخستین اپراتور نوع اول نسل جدید تلفن همراه (Full MVNO) به ‌عنوان اولین تجربه خدمات ارتباطی همگرایی ثابت و سیار بر پایه اینترنت طی مراسمی رونمایی و به صورت رسمی با نام شاتل موبایل با پیش شماره ۰۹۹۸ راه‌اندازی شد.

سیم کارت شاتل موبایل

به گزارش همشهري‌آنلاين در اين مراسم مهندس محمد شانه‌ساززاده رئيس هيئت مديره شركت شاتل گفت: شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاری شاتل موبایل در سال 1394 و با هدف تمرکز روی نسل‌های جدید خدمات ارتباطی بی‌سیم مبتنی بر شبکه‌های تلفن همراه،TD-LTE و Wi-Fi عمومی تاسیس و در اسفند 95 موفق به دريافت پروانه نوع اول اپراتور‌ مجازي تلفن همراه (Mobile Virtual Network Operator) از سوي سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران (رگولاتوری) به عنوان اپراتور‌هاي تلفن همراه كشور شد.

وي افزود: از مهمترین ویژگی خدمات سیم‌کارت‌های این اپراتور، آغاز نخستین تجربه حقیقی همگرایی خدمات ثابت و سیار بر پايه اينترنت به صورت یکپارچه، دسترسی به شبکه‌های با کیفیت نسل سه و چهار، امکان ارائه خدمات ترکیبی پیش و پس پرداخت برای اولین بار در ایران، مکالمه و پیام‌رسانی ابری، خدمات رومینگ بین‌الملل مقرون به صرفه، خدمات محتوایی، مکمل و سرگرمی در کنار ارائه طرح‌های تعرفه و بسته‌های ترکیبی مقرون به صرفه با قابلیت انتقال بخشی از حجم باقی مانده بسته‌های دیتا به دوره بعد اعلام است.

موسس گروه شرکت‌های شاتل تاکید کرد: ما می‌خواهیم خدمات ارتباطی ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به بازار هدف‌مان ارایه و آنها را یکپارچه‌سازی کنیم و از طریق آمیختن آنها با تجربه‌هایی از دنیای واقعی برای مشتریان‌مان ارزش خلق کنیم و تجربه متمایزی از خدمات ارتباطی و نه صرفا خدمات و محصولات مخابراتی و ارتباطی بفروشیم.

شبکه تلفن همراه شاتل راه‌اندازی شد

  • شبکه تلفن همراه شاتل راه‌اندازی شد

در ادامه مراسم آرش کریم‌بیگی مدیرعامل شاتل موبايل با تشریح وضعیت بازار موبایل ایران هنگام ورود اپراتورهای مجازی تلفن‌های همراه، اظهار داشت: با احتساب سه اپراتور سراسری و سه اپراتور کوچک‌تر در حال حاضر بيش از 83 میلیون مشترک فعال موبایل با ضریب نفوذ 104 درصد در کشور وجود دارد و بازار تلفن همراه ایران هم‌اکنون اشباع است. در این شرایط، تغییرات بعدی بازار در نتیجه ترابردپذیری و اپراتورهای مجازی موبایل با رویکرد بازارهای خاص ایجاد خواهند شد.

او در نشست خبری راه‌اندازی تجاری آزمایشی شبکه تلفن همراه شاتل موبایل افزود: براساس نیازسنجی‌هاي انجام شده به این نتیجه رسیدیم تا خدمات خود را با دسترسی به اینترنت پرسرعت تلفن همراه بدون محدودیت در سرعت و فناوری روی شبکه تلفن همراه نسل‌های 3، 3.75، 4 و 4.5 ارایه کنیم و به زودی امکان استفاده از خدمات شبکه TD-LTE روی فرکانس کاربردی 2600 مگاهرتز برای کاربران شاتل فراهم می‌شود.

وي با اعلام عرضه سیم‌کارت‌های شاتل موبایل به عنوان اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک گفت: در شبکه تلفن همراه شاتل موبایل اینترنت نسل دوم (2جي) ارایه نمی‌شود.

وي محصولات این شرکت را سیم‌کارت‌های 3جي و 4جي پس‌پرداخت، پیش‌پرداخت و توریست عنوان کرد و گفت: خدمات موردنیاز مشترکان شاتل موبایل به صورت دوگانه ارایه خواهد شد به‌طوری‌که مشترکین شرکت، برای اولین بار در ایران می‌توانند بخشی از خدمات را به صورت پیش‌پرداخت و بخشی را به صورت پس‌پرداخت دریافت کنند. همچنین سیم‌کارت توریست نیز به عنوان یک محصول جدید از سوی شاتل موبایل وارد بازار خواهد شد.

مدیرعامل شاتل موبایل، ویژگی خدمات سیم‌کارت‌های این اپراتور را، آغاز نخستین تجربه حقیقی همگرایی خدمات ثابت و سیار، مکالمه و پیام‌رسانی ابری و خدمات محتوایی، مکمل و سرگرمی در کنار ارائه طرح‌های تعرفه مقرون به صرفه عنوان کرد.

وي در خصوص تعرفه‌هاي سيم‌كارت شاتل گفت: هزینه هر دقیقه مکالمه درون شبکه 555 ریال، مکالمه برون شبکه 888 ریال، پیامک انگلیسی 222 ریال، پیامک فارسی 111 ریال، ارسال پیامک به خارج از کشور 1500 ریال و استفاده از اینترنت همراه 3G/3.75G/4G/4.5G به صورت مصرف آزاد و خارج از بسته بین 0.075 تا 0.6 ریال تعیین شده است. هم22 بسته افزایشی اینترنت همراه با قابلیت تمدید خودکار و انتقال مانده ترافیک به دوره بعد به همراه دقایق رایگان مکالمه و دسترسی به خدمات سینمایی نماوا در اختیار مشترکین قرار مي‌گيرد.

کد خبر 380979

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha