همشهری آنلاین: اتوبوس‌هایی که قرار است افراد مسلح جبهه النصره و خانواده‌هایشان را از فلیطه منتقل کنند، به منطقه بلندی‌های عرسال رسیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از مرز سوریه و عراق ؛ مرحله دوم توافق آتش بس با آغاز خروج گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره و خانواده هایشان در عرسال آغاز شد.

در مرحله دوم توافق آتش بس ، تکفیری های جبهه النصره که تعدادشان 9 هزار نفر برآورد شده از طریق جرود عرسال به ادلب منتقل می شوند.

شبکه تلویزیونی المنار اعلام کرد: 40 دستگاه اتوبوس به عمق منطقه وادی حمید و در منطقه عقده الجرده در جرود عرسال وارد شدند.

صلیب سرخ لبنان اعلام کرد مرحله دوم از عملیات مبادله اسرای جبهه النصره و اسرای مقاومت در جرود عرسال، ممکن است به علت مسائل تدارکاتی امروز به پایان نرسد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، ستاد تبلیغات جنگ مقاومت اعلام کرد اتوبوسهایی که قرار است افراد مسلح جبهه النصره و خانواده هایشان را از فلیطه منتقل کنند، به منطقه بلندیهای عرسال رسیده اند. این اتوبوسها هم اکنون در منطقه حضور دارند تا به محل تجمع ارتش لبنان در عرسال اعزام شوند.

شبکه تلویزیونی العالم نیز اعلام کرد منابع لبنانی از آغاز اجرای مرحله دوم توافقنامه عرسال بین نیروهای مقاومت اسلامی و افراد مسلح جبهه النصره با نظارت سازمان امنیت عمومی لبنان خبر دادند.

کد خبر 377952

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha