سه‌شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
۰ نفر

پسر ۲۲ ساله که به جرم ربودن رقیب عشقی‌اش تحت تعقیب پلیس کرج بود، در تهران به‌خاطر سرقت مسلحانه دستگیر شد.

متهمم

فروردين امسال صاحب يك مغازه موبايل‌فروشي در خيابان فرشته نزد پليس پايتخت رفت و خبر از سرقت 8ميليوني توسط 2سارق مسلح داد. وي گفت: ساعتي قبل مردي وارد مغازه شد و ادعا كرد كه آخرين مدل گوشي آيفون7 پلاس را مي‌خواهد.

من موبايل را در اختيارش قرار دادم اما چون روي صورتش آثار ضربات چاقو و روي بدنش خالكوبي بود، به او مشكوك شدم. پسرجوان به محض گرفتن گوشي قصد فرار از مغازه‌ام را داشت كه يقه‌اش را گرفتم. او اما اسلحه‌اي از جيبش بيرون كشيد و روي پيشاني‌ام گذاشت و تهديد كرد كه اگر رهايش نكنم، شليك مي‌كند. سارق جوان پس از فرار ترك موتور همدستش نشست و هردو گريختند. گوشي و وسايلي كه او به سرقت برد حدود 8ميليون تومان ارزش داشت. اين نخستين سرقت 2سارق مسلح موتورسوار نبود چرا‌كه دزدان در سرقت بعدي به مغازه موبايل‌فروشي در خيابان بهار تهران رفتند و با همين شگرد، دست به سرقت زدند.

سرقت‌هاي سريالي ادامه داشت و دزدان اين بار وارد يك سوپرماركت در شهريار شدند و از صاحب مغازه درخواست شارژ موبايل كردند. مرد مغازه‌دار با كارت عابربانك خودش از دستگاه پوز شارژ موبايل خريد كه همان موقع يكي از آنها متوجه رمز كارت مغازه‌دار شد. آنها با سرقت كارت عابربانك مغازه‌دار به چند مغازه موبايل‌فروشي در تهران رفتند و حدود 12ميليون تومان گوشي خريدند. با توجه به تصاوير به‌دست آمده آنها در دوربين‌هاي مداربسته مغازه سوپرماركت، يكي از آنها كه از اراذل و اوباش كرج است شناسايي شد و كمي بعد هر دو سارق دستگير شدند. آنها كه پسرخاله هستند،

ديروز به دادسراي ويژه سرقت منتقل شدند و پيش روي قاضي رستمي، بازپرس شعبه چهارم قرار گرفتند. آنها مدعي شدند كه اسلحه‌شان قلابي بوده و از يك اسباب‌بازي‌فروشي خريده بودند. در ادامه تحقيقات مشخص شد كه يكي از پسرخاله‌ها به جرم آدم‌ربايي و ضرب و جرح در كرج تحت تعقيب بوده است. متهم در اين خصوص گفت: من در سرقت‌ها نقشي نداشتم و فقط سوار بر موتور منتظر پسرخاله‌ام بودم. درخصوص گروگانگيري در كرج هم بايد بگويم كه گروگان رقيب عشقي‌ام بود.

شب چهارشنبه‌سوري پارسال با تهديد چاقو او را ربودم و براي زهرچشم گرفتن، با چاقو صورتش را خط خطي كردم. حتي مي‌خواستم با چاقو چند ضربه ديگر به او بزنم كه دخترموردعلاقه‌ام با داد و فرياد مانعم شد و همين شد كه پسرجوان را رها كردم. به گزارش همشهري، هم‌اكنون اين دو پسرخاله براي انجام تحقيقات بيشتر و شناسايي شاكيان احتمالي ديگر در اختيار كارآگاهان قرار گرفتند.

  • بازداشت قاتل 5عضو يك خانواده

مرد مسلح كه به‌خاطر اختلافات خانوادگي در روستايي در شهرستان ملكشاهي، 5عضو يك خانواده را به قتل رسانده بود، دستگير شد.جمعه گذشته گزارش يك درگيري خانوادگي و تيراندازي از سوي فردي در روستاي باولك منطقه عشايري قمش از توابع بخش كچي شهرستان ملكشاهي به پليس گزارش شد. با حضور مأموران در محل مشخص شد كه قاتل با اسلحه جنگي اقدام به تيراندازي كرده كه منجر به كشته شدن 5نفر از اعضاي يك خانواده و زخمي شدن يك عضو ديگر شده است.

‎ بررسي‌ها حكايت از اين داشت كه در اين تيراندازي 3زن و 2مرد (پدر، همسر و 3فرزند) از اعضاي يك خانواده كشته شده‌اند و قاتل نيز از محل متواري‌شده و به كوه‌هاي اطراف گريخته است. پس از آن با تلاش مردم، معتمدين، ريش سفيدان و بزرگان محلي اين فرد ديروز به پليس و دستگاه قضايي تحويل داده شد. برخي شاهدان عيني مي‌گويند اين درگيري منجر به مرگ بر سر حق آب كشاورزي و برخي از مسائل خانوادگي بوده است‎.‎ سرهنگ علي مهري رئيس پليس آگاهي ايلام گفت: تحقيق از متهم ادامه دارد.

کد خبر 375947

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha