همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین درپیام تسلیت خود بمنظورشهادت مرزبانان و فرزندان شجاع ملت ایران در اقدام تروریستی اشرارمسلح درمنطقه میرجاوه گفت: دولت موضوع شهادت مرزبانان را از مبادی تعریف شده در مراودات سیاسی با کشور پاکستان، با جدیت تمام پیگیر کند.

 غلامحسین غیب‌پرور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج، سردار پاسدار غلامحسین غیب‌پرور روز شنبه در پیام خود آورده است: شهادت مظلومانه جمعی از مرزبانان و فرزندان شجاع ایران که در اقدامی تروریستی در منطقه مرزی میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان به دیدار معبود شتافتند، برای ملت ایران سخت و جانسوز بود.

« مرزبانانی که با شجاعت و ایثار همواره برای آرامش و امنیت این مرز و بوم در تلاشند و بی هیچ منتی و با اخلاص تمام مدافع سربلندی ایران اسلامی هستند».

تروریست‌های وابسته که به طور نهان و آشکارتحت حمایت آمریکای جنایتکار قراردارند، نمی توانند با چنین اعمال ننگینی درعزم راسخ ملت ایران برای پیشرفت کشور و اعتلای ایران اسلامی و مبارزه با تروریسم تکفیری صهیونیستی خللی وارد کنند.

بدیهی است نظام جمهوری اسلامی ایران حق دفاع از خود در برابر این جنایتکاران را محفوظ می دارد و از دولت انتظار دارد از مبادی تعریف شده در مراودات سیاسی با کشور پاکستان، با جدیّدت تمام پیگیر این موضوع بوده و تضمین های لازم را برای جلوگیری دولت پاکستان از تردد آزادانه تروریست ها در خاک آن کشور به عمل آورد.

«اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده های داغدار این عزیزان و همرزمان آنها در نیروی انتظامی از خداوند متعال برای شهدای این حادثه علو درجات و برای خانواده های بزرگوار آنها صبر و اجر وافر مسألت دارم».

کد خبر 368365

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha