سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: دستور بازگشت دو بازیکن خاطی پرسپولیس اجرا شد و به رغم اصرار رضائیان، برانکو اجازه نداد وی حتی به عنوان تماشاگر در امارات بماند.

رضائیان

به گزارش ایلنا، بعد از اينكه برانکو ایوانکوویچ  در پي درگیری رامین رضاییان و علی علیپور دستور به بازگشت آنها به تهران داد، مهاجم شمالی سرخپوشان با تمکین این دستور روز گذشته (دوشنبه 9 اسفند) به تهران بازگشت. مسئولان این تیم برای اینکه مانع از ایجاد حواشی شوند دو پرواز جداگانه برای این بازیکنان در نظر گرفتند و بر این اساس علی علیپور روز گذشته دوبی را به مقصد تهران ترک کرد.

اما رامین رضاییان با واسطه قرار دادن چند بازیکن این تیم و همچنین عذرخواهی از مسئولان و کادرفنی در تلاش بود تا همچنان در کنار تیم باقی بماند. او در نهایت درخواست کرد تا به عنوان تماشاگر در دیدار امروز سرخپوشان را در ورزشگاه آل نهیان همراهی کند که با پاسخ منفی مواجه شد.

این مساله باعث شد تا رامین رضاییان با خرید بلیت بازگشت ساعت 16 امروز دوبی را به مقصد تهران ترک کند و در انتظار برگزاری جلسه کمیته انضباطی در خصوص وضعیت خود باشد.

پرسپولیس در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا امروز 10 اسفند در ورزشگاه آل نهیان و از ساعت 18:40 دقیقه به مصاف الوحده امارات خواهد رفت.

کد خبر 363563

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha