همشهری آنلاین: پرسپولیس در یکی از مهم‌ترین بازی‌های لیگ توانست با هنرنمایی موثر سروش رفیعی تراکتورسازی را با شکست بدرقه کند.

پرسپولیس

پرسپوليس در هفته بيستم ليگ برتر ميزبان رقيب جدي‌ خود در جدول يعني تراكتور سازي تبريز بود.

سرخ‌هاي پايتخت در ابتداي بازي با فرار مهدي‌ طارمي از تله آفسايد به نخستين گل خود رسيدند تا بازي را با آرامش بيشتري شروع كنند.

تراكتوري‌ها كه با بحران محروميت بازيكنان خود مواجه بودند، ظاهرا نتوانستند از اين شوك بيرون بيايند و در اين روز خبري از بازي پرقدرت آنها نبود. در مقابل شاگردان  برانكو كه با سخنان تهديد‌آميز سرمربي تيم‌ ملي مواجه شده‌اند بار ديگر در دقيقه 23 توسط رامين رضائيان به گل رسيد.

در نيمه دوم تراكتور هجومي‌تر از قبل شروع كرد و با پرس‌هاي سنگين خود تلاش داشت بار ديگر به بازي بازگردد اما اين تيم در غيبت انبوهي از بازيكنانش توان تحقق اين مهم را نداشت. تراكتوري‌ها در اين نيمه چند موقعيت مناسب هم داشتند كه نتوانستند از آن بهره ببرند.

در مقابل بازيكنان پرسپوليس بعد از خلق چند موقعيت سرانجام در دقيقه 64 توسط وحيد اميري به گل سوم خود دست يافتند. در اين بازي ستاره ميدان سروش رفيعي بود كه با پاس‌هاي خود تيم را رهبري مي‌كرد و در هر سه گل تيم‌اش نيز نقش داشت.

پرسپوليسي‌ها در دقيقه 87 بازي كمال‌ كاميابي‌نيا را براي بازي با استقلال از دست دادند. برخورد كاميابي‌نيا با فرزاد حاتمي را داور به نفع پرسپوليسي‌ها راي داد اما پرخاشگري حاتمي به كاميابي‌نيا به رغم فرار اين بازيكن پرسپوليسي از درگيري منجر به اين شد كه داور با مشورت كمك‌اش به كاميابي‌نيا كارت زرد نشان دهد كه اين كارت منجر به محروميت وي از بازي با استقلال شد. كاميابي‌نيا كه سعي مي‌كرد آرامش خود را از دست ندهد در واكنش به اين كارت با كمك‌داور بازي وارد مكالمه‌اي شد كه حاصل آن دريافت كار قرمز بود.

حاتمي نيز در دقيقه آخر بازي با كارت داور از زمين اخراج شد.

پرسپوليس با اين پيروزي 47 امتيازي شد و اختلاف خود را با تراكتور تيم دوم جدول به 9 امتياز رساند.

کد خبر 361101

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha