همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه به دنبال ارتقای توان دفاعی کشور هستیم، گفت: هر روزی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد این توان بالاتر می رود و پیشرفت نیروهای مسلح در همه ابعاد چشمگیر است.

حبیب الله سیاری

به گزارش ایرنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری روز سه شنبه در حاشیه افتتاح نخستین مرکز پزشکی هایپربار نیروی دریایی ارتش و در جمع خبرنگاران، پیشرفت های نیروهای مسلح در همه ابعاد را نشان دهنده اهمیت دفاع همه جانبه از کشور عنوان کرد.

سیاری افزود:هر کسی هر موضعی بگیرد، برای ما مهم نیست و توان دفاعی کشور آنقدر بالاست تا در مقابل هر تهدیدی می ایستد و به آن جواب می دهد.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه کنگره آمریکا در حال ابلاغ قانونی به رئیس جمهور این کشور است که در آن به او ، اجازه اقدام پیش‌دستانه علیه ایران می دهد، نظر شما در این باره چیست؟ چنین توضیح داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و در کنار آنان نیروی دریایی راهبردی ارتش در ارتباط با دفاع، خیلی با مسائل و موضع گیری های این رئیس جمهور و آن رئیس جمهور کار ندارند.

نخستین مرکز پزشکی هایپربار (درمان با اکسیژن فشار بالا)نیروی دریایی راهبردی ارتش به عنوان تنها مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی پزشکی هایپربارکشور صبح امروز (سه شنبه 12 بهمن 95) با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در بیمارستان فوق تخصصی گلستان نداجا افتتاح شد.

کد خبر 360596

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha