همشهری آنلاین: راند پنجم مسابقات رالی طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ بهمن ماه، گرامیداشت دهه مبارک فجر و به میزبانی متین آباد و زیر نظر کمیته رالی و با همکاری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان برگزار شد.

Rolley

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواري و اتومبيلراني، در این مسابقات ده شرکت‌کننده از استان‌های کشور طی دو روز در مسیر کویری امامزاده آقا علی عباس (ع) و قلعه کرشاهی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت چهره نفرات برتر این دوره از مسابقات رالی مشخص شد.

در این رقابت‌ها که در فضایی کاملا متفاوت با 4 راند قبلی در شرایط کویری انجام شد، تیم ستارگان سرعت مازندران قهرمان پنجمین دوره مسابقات رالی قهرمانی کشور شد.

سینا سعیدی، رئیس کمیته رالی در آئین اختتامیه پنجمین دوره این مسابقات که در محل کمپ گردشگری متین آباد برگزار شد، اظهار داشت: این مسابقات با شرکت 10 تیم آغاز شد و شرکت‌کنندگان در طول 2 روز، مسیر 250 کیلومتری مسابقه را طی 10 مرحله با سرعت متوسط 170 کیلومتر در ساعت پیمودند.

وی افزود: در روز اول دو ماشین دچار نقص فنی شدند، ولی با کمک همه عوامل اجرایی که حدود 160 نفر این رالی را پوشش می‌دادند، مسابقه بدون کوچک‌ترین حادثه و مصدومی عصر جمعه 8 بهمن ماه به پایان رسید.

رئیس کمیته رالی فدراسیون اتومبیلرانی تصریح کرد: در بحث تیمی، تیم ستارگان سرعت استان مازندران مقام اول، تیم سایپا مقام دوم و تیم گردش‌نما از استان مازندران مقام سوم را کسب کردند.

در مسابقات انفرادی نیز آرمان طاهردوست از تیم ستارگان سرعت مازندران به‌ عنوان راننده و علی شیبانی به‌عنوان نقشه‌خوان مقام اول، علی کلهر و کامران حاتم‌خوانی از تیم سایپا مقام دوم و فرید پروین و پیمان فرازمند از تیم ستارگان سرعت مازندران مقام سوم را به دست آوردند.

کد خبر 360262

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha