سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
۰ نفر

پسر جوان که بر سر متلک‌گویی با دوستش درگیر شده بود وقتی کلت کمری‌اش را برداشت تا او را بترساند تصورش را هم نمی‌کرد که دست به جنایتی هولناک بزند.

نيمه شب 30شهريور امسال مأموران پليس شهرستان ايرانشهر در جريان جنايتي در خيابان امام خميني اين شهر قرار گرفتند. جواني 19ساله در مقابل خانه‌شان هدف گلوله فردي ناشناس قرار گرفته و به‌شدت مجروح و به بيمارستان منتقل شده بود. مأموران پليس وقتي به بيمارستان رسيدند كه پسر جوان جانش را از دست داده بود.

او اما پيش از مرگ توانسته بود در چند جمله هويت قاتلش را برملا و او را يكي از دوستانش به نام وحيد معرفي كند. با اين اطلاعات مأموران راهي خانه وحيد شدند اما او گريخته بود و كسي از مخفيگاهش خبر نداشت. تحقيقات براي دستگيري وي ادامه يافت تا اينكه بعد از گذشت بيش از 3ماه مأموران به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان مي‌داد قاتل 22ساله در يكي از روستاهاي اطراف ايرانشهر مخفي شده است.

مخفيگاه وي به محاصره پليس درآمد و مرد جوان در يك عمليات ضربتي دستگير شد. وحيد پس از انتقال به اداره آگاهي به جنايت اعتراف كرد و گفت: من قصد كشتن دوستم را نداشتم و همه‌‌چيز در يك لحظه اتفاق افتاد. او ادامه داد: روز قبل از حادثه مقتول به من متلك گفت كه خوشم نيامد و جوابش را دادم و سر همين مسئله بحثمان شد.

آن روز ماجرا با همين جر و بحث ساده تمام شد اما من هنوز عصباني بودم. مي‌خواستم او را بترسانم و به ياد كلت كمري افتادم كه در خانه داشتم. با خودم گفتم كه اگر آن را در دستم ببيند حتما مي‌ترسد و حساب مي‌برد. براي همين كلتم را برداشتم و به مقابل خانه آنها رفتم. مقتول دم در آمد و وقتي كلت را همراهم ديد، مرا مسخره كرد.

دوباره با هم مشاجره كرديم و اين بار آنقدر عصباني بودم كه به طرفش شليك كردم. بعد از شهر گريختم و در اين مدت هر بار براي اينكه دستگير نشوم مخفيگاهم را تغيير مي‌دادم تا اينكه گير افتادم. سرهنگ جليليان، رئيس پليس ايرانشهر با بيان اين خبرگفت: پس از اعترافات متهم او با قرار قانوني راهي زندان شد.

کد خبر 356925

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha