اختلاف مالی در شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان جنایتی هولناک را رقم زد و در جریان آن طلبکار خودروی بدهکار را به رگبار بست و او را به قتل رساند.

 طلبکار خودروی بدهکار را به رگبار بست

27مرداد امسال مأموران پليس شهرستان دلگان در جريان جنايتي هولناك در يكي از خيابان‌هاي شهر قرار گرفتند. مردان مسلح يك دستگاه پژو 405را به رگبار بسته بودند كه در جريان اين حادثه جوان 20ساله افغان به قتل رسيده و دوستش مجروح شده بود. با انتقال مجروح حادثه به بيمارستان، مشخص شد كه وي و مقتول هر دو از اتباع غيرمجاز بودند كه بر سر يك اختلاف مالي هدف گلوله قرار گرفته بودند. مجروح حادثه كه از خطر مرگ نجات يافته بود در تحقيقات گفت: مقتول از مدتي قبل با مرد جواني در شهرستان دلگان معامله‌اي انجام داده بود اما بر سر اين معامله با وي دچار اختلاف مالي شده بود. مرد جوان پولش را مي‌خواست و مقتول پولي براي پرداخت نداشت. روز حادثه من و مقتول سوار بر خودروي او در حال تردد در يكي از جاده‌هاي خروجي شهر بوديم كه ناگهان يك دستگاه 405كنار ماشين ما سبز شد. جوان طلبكار و فرد ديگري داخل آن بودند كه در همين هنگام جوان طلبكار لوله سلاحش را از پنجره ماشين بيرون آورد و ما را به رگبار بست. در اين حادثه دوستم به قتل رسيد و من مجروح شدم. با اظهارات مرد جوان و اطلاعاتي كه او در اختيار پليس قرار داده بود عامل اصلي جنايت شناسايي شد. تيمي از مأموران راهي محل زندگي او شدند اما وي متواري شده و ردي به‌جا نگذاشته بود. مأموران متوجه شدند كه مرد جوان به استان كرمان گريخته و در آنجا مخفي شده است. تحقيقات براي دستگيري وي ادامه داشت تا اينكه مشخص شد وي شبانه دوباره به شهرستان دلگان برگشته و در منزلي مخفي شده است.

سرهنگ ثمره حسيني، فرمانده انتظامي شهرستان دلگان با بيان اين خبر گفت: تيمي از كارآگاهان وارد عمل شدند و در تحقيقات نامحسوس محل اختفاي مرد جنايتكار را شناسايي و آنجا را محاصره كردند. آنها وقتي از حضور او در اين محل مطمئن شدند در يك عمليات ضربتي وي را دستگير كردند و مرد جوان پس از انتقال به اداره آگاهي به جنايت مسلحانه اعتراف كرد. او گفت: با مقتول اختلاف مالي داشتم و چون پولم را نمي‌داد تصميم گرفتم او را به قتل برسانم. روز حادثه همراه دوستم سوار ماشين شديم و مقابل خانه مقتول كمين كرديم. او به همراه دوستش سوار ماشين شد و حركت كرد. ما هم وي را تعقيب كرديم تا اينكه از شهر خارج شدند و وقتي ماشين آنها به يك سرعت‌گير رسيد و سرعتشان كم شد، ماشين ما كنارشان قرار گرفت و در يك لحظه من آنها را به رگبار بستم و با همدستم از محل گريختيم. به گفته فرمانده انتظامي دلگان، متهم پس از تكميل تحقيقات در اختيار مرجع قضايي قرار گرفت و جست‌وجو براي دستگيري همدست او ادامه دارد.

کد خبر 356545

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha