همشهری آنلاین: دختر دونالد ترامپ رئیس جمهور پیروز انتخابات آمریکا قرار است وظایف بانوی نخست این کشور را عهده‌دار شود.

دختر ترامپ نقش بانوی نخست کاخ سفید را ایفا می کند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، به نقل از گزارش سی ان ان، تیم انتقال ریاست جمهوری به دونالد ترامپ مشغول بررسی است تا به جای آنچه که تاکنون دفتر بانوی اول در کاخ سفید شناخته می شده دفتر نخستین خانواده را جایگزین کند. بدین ترتیب ایوانکا ترامپ، دختر دونالد ترامپ وظایف بانوی نخست را به عهده می گیرد.

بر اساس این گزارش بانوی نخست در آمریکا وظیفه دارد در مراسم تشریفاتی حضور پیدا کند، به تحقق آرمان های اجتماعی کمک کند و گاهی وقت ها با مسائلی دست و پنجه نرم کند که با دولت در ارتباط است. اما اکنون که ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور پیروز از پذیرش بار این مسئولیت شانه خالی کرده، دختر او ایوانکا نقش بانوی نخست را برای او ایفا خواهد کرد.

ایوانکای 39 ساله مدتی طولانی است در امپراطوری تجاری پدرش نقشی کلیدی دارد و در دوران تبلیغات ریاست جمهوری نیز از جمله افرادی بوده که از نزدیک ترامپ را همراهی کرده است.

ترامپ پیشتر در موقعیت های مختلف از نبوغ و درایت دخترش سخن به میان آورده و گاه تا جایی پیش رفته که زیبایی چهره او را هم ستوده است.

چیزی که ناگفته پیداست این است که کاخ سفید قرار است در دوره ریاست جمهوری ترامپ، خانوادگی اداره شود و در این میان ایوانکا بانفوذترین فرزند رئیس جمهوری خواهد بود که در دوران پیشرفته کنونی قدرت را در دست دارد.

کد خبر 355850

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha