همشهری آنلاین: یک شرکت صنایع غذایی با مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در الیگودرز لرستان، برای بیش از ۸۵ نفر کم‌توان جسمی تحت پوشش بهزیستی در مناطق محروم این شهرستان اشتغال ایجاد کرده است.

به گزارش روابط عمومي بنياد بركت، علی هوشیار، مدیرعامل این شرکت با اعلام این‌که از 27 اسفند ماه سال گذشته بنیاد برکت به منظور توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی در مناطق محروم این شهرستان به مشارکت با شرکت یاشیل اقدام کرده است، گفت:اين كارخانه برای توسعه‌، متقاضی مشارکت بنیاد برکت بوده است.

به گفته‌ی هوشیار تمامی نیروهای اين كارخانه از افراد تحت پوشش بهزیستی به کار گرفته می‌شوند و به کمک نیروهای کم‌توان جسمی روزانه سه و نیم تن مواد غذایی بسته‌بندی شده تولید خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی یاشیل گفت: این شرکت هم‌چنین بخشی از درآمد حاصل از حمل‌و‌نقل محصولات کارخانه را به منظور انجام امور عام‌المنفعه، مستقیم به سرپرست‌ خانواده‌های نیازمند اختصاص می‌دهد.

بنياد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اجراي 267 طرح توانمندسازی اقتصادی در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته‌ی کشور با حجم سرمایه‌گذاری 48 هزارو 770 میلیارد ریال توانسته است برای 166 هزارو 642 نفر در استان‌های مختلف فرصت شغلی ایجاد کند و قدم‌هاي بزرگي در مسير محروميت‌زدايي از مناطق کم‌برخوردار کشور بردارد.

کد خبر 351661

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha