همشهری آنلاین: معاون استاندار و فرماندار تهران، اعلام کرد: موضوع آرم طرح ترافیک درشورای عالی ترافیک کشور در حال بررسی است.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری تهران، حسین طلا، در پاسخ به این پرسش که علت ورود فرمانداری تهران به موضوع آرم های طرح ترافیک چیست، گفت: ورود فرمانداری تهران به موضوع آرم طرح ترافیک به دلیل شکایات و اعتراضات برخی از دستگاه‌های دولتی و مؤسسات خصوصی از قبیل اتحادیه مسافربرهای شخصی و اتحادیه اتومبیل کرایه تهران به نحوه تعیین بهای آرم های طرح ترافیک از سوی سازمان حمل ونقل و ترافیک تهران در سال جاری بود.

وی اظهار داشت: در بررسی اعتراضات وارده به این نتیجه رسیدیم که بهای مجوز ورود به محدوده طرح یا می بایست به عنوان بهای خدمات و مستند به بندهای 16 و 26 ماده 70 وظایف شوراهای اسلامی شهر تهران تلقی شود که براین اساس از شورای اسلامی شهر تهران استعلام کردیم و بنا بر اعلام کتبی رئیس شورای اسلامی چنین مصوبه ای در شورا وجود نداشت. اما چنانچه آن گونه که شهردار محترم تهران اعلام داشته است، تبصره 3 آیین نامه اجرایی تبصره 6 نحوه جلوگیری از آلودگی هوا مصوب 22/3/1381 هیات محترم وزیران ملاک عمل قرار گرفته باشد، می بایست تغییرات بها و مهلت اعتبار آرم های طرح ترافیک مستند به تبصره 2 ماده 2 آیین نامه یاد شده به پیشنهاد شورای عالی هماهنگی ترافیک کشور و تصویب وزیر محترم کشور تعیین گردد.

فرماندار تهران، در پایان خاطر نشان ساخت: هم اکنون این موضوع در دستور کار جلسه شورای عالی ترافیک کشور قرار گرفته است و رویه قانونی آن در حال پیگیری است و نتیجه آن به زودی به اطلاع عموم خواهد رسید.

کد خبر 35142

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز