همشهری آنلاین: پرسپولیس با تک گل طارمی که روی پاس رضائیان بدست آمد صنعت نفت را شکست داد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد.

طارمی رضائیان

آخرين بازي هفته دهم ليگ برتر را پرسپوليس تهران و صنعت نفت آبادان برگزار كردند. سرخ‌هاي پايتخت در حضور بيش از شصت‌هزار هوادار خود بازي را هجومي شروع كردند و در طول بازي چنين موقعيت جدي گل بدست آوردند اما دورازه‌بان صنعت نفت كه هميشه مقابل سرخ‌ها خوش درخشيده است مانع بزرگي براي شادي هواداران سرخ بود و در مواقعي هم كه حوري به عنوان كاپيتان و دروازه‌بان آبي‌ها عكس‌العملي نشان نمي‌داد، اين بازيكنان پرسپوليس بودند كه با بي‌دقتي فرصت‌ها را از دست مي‌دادند.

نيمه دوم نيز به همين شيوه بازي ادامه داشت؛ حملات بي‌نتيجه پرسپوليس و تلاش صنعت‌نفت براي ضد حمله.

برانكو سرانجام در دقيقه 78 رامين رضائيان را وارد بازي كرد و همين بازيكن بود كه پاس گل سرخ‌ها را در دقيقه 86 نصيب طارمي كرد تا تنها گل بازي به ثمر برسد.

به نظر مي‌رسد عدم استفاده برانكو از نور‌اللهي كه در اين بازي كمتر از پنج دقيقه بازي كرد و رامين رضائيان، در طول روزهاي باقي‌مانده فصل اثرات نامطلوبي براي اين تيم داشته باشد.

پرسپوليس با اين پيروزي 22 امتيازي شد و در مكان نخست جدول قرار گرفت و صنعت نفت آبادان با 13 امتياز قبلي خود در مكان  هفتم جاي گرفت.

در ديگر بازي جمعه 7 آبان، سياه جامگان مشهد و نفت تهران تن به تساوي دو بر دو دادند. با اين نتيجه نفت تهران با 16 امتياز در رده سوم جدول ايستاد و سياه‌جامكان  10 امتيازي در مكان دوازدهم جدول قرار گرفت.

ذوب‌آهن اصفهان نيز با پيروز دو بر صفر مقابل استقلال خوزستان 12 امتيازي شد و جايگاه هشتم جدول را به خود اختصاص داد. استقلال صنعتي خوزستان يازده امتيازي نيست تيم دهم جدول در پايان هفته دهم ليگ شد.

کد خبر 350825

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha