مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۸۵ - ۱۱:۲۶
۰ نفر

سومین کنفرانس منطقه‌ای مدیریت ترافیک با حضور رؤسای پلیس ترافیک کشورهای خاورمیانه ۱۷ آبان در تهران برگزار می‌شود.

سرهنگ علیرضا اسماعیلی مدیرکل اداره فرهنگ ترافیک و دبیر کنفرانس با اعلام این مطلب افزود: این کنفرانس با حضور رؤسای پلیس ترافیک کشورهای خاورمیانه در روزهای ۱۷ و ۱۸ آبان ماه در سالن همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار می شود و تاکنون مقالات متعددی از هیأت های علمی دانشگاه های مختلف به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است.

وی گفت: نمایندگانی نیز از سوی بانک جهانی سازمان بهداشت جهانی معرفی شده اند. وی با اعلام این که مهلت دریافت مقاله تا آخر شهریور ماه تمدید شده است از علاقمندان خواست مقالات خود را به دبیرخانه کنفرانس واقع در کوی نصر خیابان ملکی پلاک ۳۶ ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار همشهری در نهمین نشست تدارکاتی این کنفرانس که با حضور سردار انصاری رئیس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی کشور سرهنگ خسروی رئیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، جمعی از مسئولان وزارت راه و سازمان هلال احمر برگزار شد.

 حمید بهبهانی استاد دانشگاه علم و صنعت و معاون وزیر راه و ترابری درخصوص اهداف برگزاری این کنفرانس گفت: این کنفرانس با حمایت ۲۲ ارگان از جمله سازمان بهداشت جهانی جهت به روز کردن اطلاعات نیرو و افسران راهنمایی و رانندگی برگزار می شود.

آشنایی مردم با مقررات جاری در مورد حمل و نقل یا به عبارت دیگر جابه جایی مسافر یا کالا به صورت مطمئن، سریع و ارزان نیز از دیگر اهداف آن است.

وی افزود: ۲۰ تن از اساتید برجسته کشور به بررسی مقالات ارسالی می پردازند و در حاشیه کنفرانس نیز نمایشگاهی از دستاوردهای ترافیک و همزمان تعدادی کارگاه آموزشی برگزار می شود.

کد خبر 3504

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز