شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
۰ نفر

کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت در جست‌وجوی ۲سارق مسلح هستند که با ورود به بانکی حوالی میدان بهارستان و شلیک گلوله دست به سرقتی میلیونی زدند.

متهم

اين سرقت ظهر 24خرداد امسال رخ داد و مأموران پليس را به محل حادثه در خيابان هدايت كشاند. دزدان 2مرد جوان بودند كه هر دو كلاه‌كاسكت به سر داشتند و يكي از آنها كلاشينكف در دست داشت. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه آنها پس از ورود به بانك و شليك چند گلوله به تهديد كارمندان پرداخته و پس از سرقت 30ميليون تومان پول نقد، از بانك خارج شده و سوار بر يك موتورسيكلت طرح هوندا متواري شده‌اند.

با شروع تحقيقات پليسي، مأموران به جست‌وجوي سرنخي از دزدان پرداختند و در شرايطي كه بانك مورد نظر مجهز به دوربين مداربسته نبود، آنها موفق شدند تصاويري از دزدان پيش از ورود به بانك را به‌دست آورند. اين تصاوير سارقان را در حالي نشان مي‌داد كه سوار موتور بودند و سلاح مورد استفاده‌شان را در يك كيف سياه بزرگ جاسازي كرده و پس از سرقت نيز، پول‌ها را داخل همان كيف ريخته و متواري شده‌اند. به گفته سرهنگ مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران، كساني كه از هويت سارقان باخبرند مي‌توانند اطلاعات خود را از طريق شماره تماس 51055501 در اختيار كارآگاهان قرار دهند.

کد خبر 348956

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha