همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت هواپیمایی نفت با تاکید بر اینکه اطلاعات منتشر شده در سایت خبری شانا نادرست است، گفت: هواپیمای استیجاری بوئینگ، پیش از این از سوی دیگر ایرلاین‌های ایرانی اجاره شده بود.

«نورالله رضایی نیارکی» در گفتگو با ایرنا با تشریح جزییات اجاره یک فروند هواپیمای بوئینگ افزود: هواپیمای اجاره شده، پیش از این در ایران فعالیت می‌کرد و در اجاره دیگر ایرلاین‌های کشور قرار داشت.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی نفت اضافه کرد: زمانی که مدت اجاره ایرلاین ایرانی با این هواپیما به پایان رسید، برای تسهیل در اجاره دوباره و جلوگیری از تحمیل هزینه اضافی و استفاده از خدمات آن، شرکت هواپیمایی نفت آن را اجاره کرد.

رضایی نیارکی تاکید کرد به هیچ عنوان بحث خرید این هواپیما مطرح نبوده است اما متاسفانه برخی سایت‌های خبری، اطلاعات نادرست و اشتباه را منتشر می‌کنند.

وی گفت: اکنون برنامه‌ای برای خرید هواپیما از شرکت بوئینگ نداریم و سایت‌های خبری این موضوع را به طور نادرست منعکس کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی نفت اضافه کرد: اطلاعاتی که در سایت‌های خبری درباره خرید هواپیما نوشته شده، به طور کامل اشتباه است.

به گزارش ایرنا، هواپیمای استیجاری بوئینگ 737 با ظرفیت 150 نفر، اکنون در اختیار ناوگان شرکت هواپیمایی نفت قرار دارد و یکشنبه (بیست و هشتم شهریور) نخستین پرواز خود را از تهران به مقصد اهواز و برعکس انجام داده است.

ایرنا دیروز (سه‌شنبه 30 شهريورماه) به نقل از «نورالله رضایی نیارکی» مدیر عامل شرکت هواپیمایی نفت ایران، از تحویل نخستین هواپیمای خریداری شده از شرکت بوئینگ آمریکا خبر داده و به نقل از وی نوشته بود: این هواپیما با هماهنگی هواپیمایی نفت (وابسته به شرکت نفت) با شرکت بوئینگ به ناوگان هوایی پیوسته است.

ایرنا مطابق اصول حرفه‌ای در بند دوم مطلب اشاره کرده بود منبع خبر، وزارت نفت است.

پیگیری‌های خبرنگار ایرنا نشان می‌دهد خبر خرید هواپیما ظاهرا صحت ندارد و تحویل هواپیمای یادشده به صورت استیجاری بوده است اما از آنجا که ایرنا خبر را به نقل از شانا منعکس کرده، مسئولیت صحت و سقم آن نیز با خبرگزاری وزارت نفت است.

کد خبر 347026

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha