همشهری آنلاین: روز سوم مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا با کسب ۱ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۲ مدال برنز برای پاروزنان ایران در شهر شیاچن کشور چین ادامه پیدا کرد.

Rouing Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا صبح روز يكشنبه 21 شهریور ماه با برگزاری رقابت‌های فینال 5 ماده برای پاروزنان ایران ادامه پیدا کرد.

نمایندگان کشورمان در این مسابقات موفق به کسب 4 مدال و یک عنوان چهارمی شدند. تاکنون همه مدال‌آوران ایران در این رقابت‌ها در بخش بانوان بوده‌اند.

روز سوم با کسب مدال نقره توسط تیم چهارنفره جفت پاروی کشورمان آغاز شد.

در روئینگ چهارنفره جفت پاروی سنگین وزن بانوان، تیم ایران با ترکیب پریسا احمدی، فرحناز عشقی، مریم امیدی پارسا و مریم کرمی در رقابت با نمایندگان ویتنام، چین و قزاقستان مقام دوم و مدال نقره را کسب کرد.

مهسا جاور در روئینگ تک نفره سنگین وزن بانوان با حریفانی از سنگاپور، چین تایپه، کره، چین و تایلند رو به رو شد و در نهایت با کسب رده سومی صاحب مدال برنز شد.

در روئینگ تک نفره سبک وزن بانوان، نازنین ملائی به مصاف حریفانی از تایلند، هنگ کنگ، کره، چین و قزاقستان رفت و با کسب مدال طلا بر سکوی نخست آسیا ایستاد.

مدال طلای نازنین ملائی اولین مدال طلای تک نفره بانوان در تاریخ روئینگ کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا است.

در روئینگ دونفره جفت پاروی سنگین وزن مردان، مجتبی شجاعی و سیاوش سعیدی در رقابت با نمایندگان کشورهاي چین، کره، ازبکستان، تایلند و قزاقستان در رده چهارم قرار گرفتند و با فاصله کمتر از یک ثانیه از کسب مدال بازماندند. در این ماده نمایندگان کره، ازبکستان و تایلند صاحب مدال شدند.

در روئینگ چهارنفره تک پاروی سنگین وزن بانوان نیز تیم ایران با ترکیب نازنین ملائی، نازنین رحمانی، مهسا جاور و فرحناز عشقی در رده سوم آسیا ایستاد و مدال برنز کسب کرد.

این رقابت‌ها دوشنبه 22 شهریور با برگزاری 4 رقابت فینال دیگر در مواد تک نفره سنگین وزن و سبک وزن مردان، چهارنفره مردان و دونفره جفت پاروی بانوان برای پاروزنان کشورمان ادامه پیدا خواهد کرد.

کد خبر 346101

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha