همشهری آنلاین: رییس دفتر مقام معظم رهبری گفت: حجاج ما سال گذشته تشنگی شدید داشتند، اما جرعه‌ای آب به آن‌ها ندادند تا تشنه از دنیا رفتند. ما اتفاقات سال گذشته و سال ۶۶ را هرگز نباید فراموش کنیم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی در آیین اختتامیه هشتمین دوره آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در شهرستان گلپایگان اظهار کرد: شکل گیری مهدهای قرآن کریم از ابتکارات خوبی بود که در کشور انجام شد. اکنون در کشور 50 هزار نفر حافظ کل قرآن کریم هستند اما انتظار رهبری بر این است که تعداد این افراد به 10 میلیون نفر در کشور برسد.

وی با اشاره به ناآرامی در منطقه ادامه داد: گناه مردم یمن چیست که نه تنها مراکز نظامیشان، بلکه مدرسه، بیمارستان، کوچه و بازار هم در شبانه روز صدها بار مورد حمله هواپیماهای سعودی قرار می‌گیرد؟

رییس دفتر مقام معظم رهبری به امنیت حاکم در کشور اشاره کرد و گفت: چشمان بیدار مسئولان اطلاعاتی کشور موجب شده دشمنان قبل از اینکه بخواهند اقدامی انجام دهند، نابود شوند. مصداق این موضوع افرادی بودند که از غرب کشور وارد شدند و یکی از اهدافشان انفجار حرم حضرت معصومه (س) بود که در نطفه خفه شد.

 محمدی گلپایگانی افزود: تعداد تروریست‌ها و جنایتکارانی که از کشورهای مختلف در سوریه جمع شدند 360 هزار نفر بود که 90 هزار نفر آن‌ها به درک واصل شدند.

وی در رابطه با عربستان افزود: این چگونه خدمتی است که حجاج ما سال گذشته تشنگی شدید داشتند اما جرعه‌ای آب به آن‌ها ندادند تا تشنه از دنیا رفتند، آیا این اسمش خدمت گزاری است؟ مگر ما اتفاقات سال گذشته و سال 66 را فراموش می‌کنیم؟ هرگز هم نباید فراموش شود.

رییس دفتر مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: اکنون در کشورهای مسلمان روزانه چندین مسلمان توسط جنایتکارانی که در حال جنگ نیابتی از طرف آمریکا، انگلیس و صهیونیست هستند، به خاک و خون کشیده و کشته می‌شوند.

کد خبر 345956

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha