یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
۰ نفر

نوجوان ۱۶ساله زمانی که برای بیرون کشیدن کابل برق وارد حوضچه پارک گل‌ها در مشهد شده بود، بر اثر برق‌گرفتگی جانش را از دست داد.

ظهر ديروز كارگر فضاي سبز پارك گل‌ها در مشهد تصميم به نظافت حوضچه داخل پارك گرفت. او مي‌خواست برگ‌هايي كه به داخل حوضچه افتاده بود را جمع كند اما وقتي ديد كابل برقي داخل حوضچه است، از نگهبان پارك خواست آن را بيرون بكشد. نگهبان 23ساله پارك از برادر 16ساله‌اش كه با او كار مي‌كرد خواست كه كابل را بيرون بكشد و پسر نوجوان به طرف حوضچه رفت و وارد آن شد اما همين‌كه بدنش با آب تماس پيدا كرد، شروع به لرزيدن كرد و همانجا افتاد.

افرادي كه شاهد اين صحنه بودند به كمك او شتافتند. آنها ابتدا برق را قطع كردند و پيكر نيمه‌جان وي را از داخل حوضچه بيرون كشيدند. پس از آن پليس و اورژانس را خبر كردند و طولي نكشيد كه امدادگران راهي محل حادثه شدند و او را به بيمارستان منتقل كردند. معاينات اوليه از اين حكايت داشت كه پسر نو جوان بر اثر بر‌ق‌گرفتگي جانش را از دست داده و دليل آن نيز كابل برقي بوده كه از داخل حوضچه رد مي‌شده و اتصالي آن باعث برقدار شدن آب حوضچه شده بود.

در چنين شرايطي ماجرا به قاضي سيدجواد حسيني، كشيك قتل مشهد گزارش شد و وي دستور داد جسد متوفي براي كالبد شكافي و تعيين دليل اصلي مرگ به پزشكي قانوني منتقل شود. هم‌اكنون تحقيقات درخصوص اين ماجرا زيرنظر بازپرس جنايي مشهد آغاز شده است.

کد خبر 345431

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha