دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
۰ نفر

مردان موتورسوار که بر سر اختلافات قدیمی اعضای خانواده‌ای را به گلوله بسته و باعث مرگ ۲ نفر از آنها و مجروح شدن یک نفر دیگر شده بودند، دستگیر شدند.

اين جنايت هولناك ظهر 12مرداد در سه‌راهي مياندوآب - ملكان در آذربايجان غربي رخ داد. آن روز 2مرد كه سوار بر يك موتورسيكلت بودند سرنشينان يك دستگاه پژو 405را به رگبار بستند و پا به فرار گذاشتند. به‌دنبال اين حادثه 2نفر از سرنشينان پژو جان باختند و يكي از آنها مجروح شد و با حضور امدادگران به بيمارستان انتقال يافت. با حضور مأموران پليس در محل تحقيقات براي كشف راز جنايت آغاز شد. در همان بررسي‌هاي اوليه معلوم شد كه تيراندازي بر سر اختلافات ملكي رخ داده است.

ماجرا از اين قرار بود كه قربانيان اين تيراندازي اعضاي خانواده‌اي بودند كه از چند سال قبل با خانواده ديگري بر سر ملك اختلاف داشتند و بارها با هم درگير شده بودند. در جريان يكي از همين درگيري‌ها بود كه مرد جواني به قتل رسيد و مأموران پليس پس از مدتي قاتل را دستگير كردند.

با اين حال اختلاف ميان دو خانواده تمامي نداشت و خانواده مقتول كه بر سر اين اختلافات يكي از عزيزان‌شان را از دست داده بودند تصميم به انتقامجويي گرفتند. 2نفر از آنها كه مي‌دانستند خانواده قاتل قرار است براي ملاقات مرد جنايتكار به زندان بروند، در مسير بازگشت آنها كمين كردند و به محض ديدن خودروي پژو آنها، سرنشينان آن را به گلوله بستند. پس از آن نيز با همان موتور از محل متواري شدند.

با اين اطلاعات عاملان جنايت شناسايي شدند و مأموران تحقيقات گسترده‌اي را براي دستگيري آنها آغاز كردند. اين تحقيقات خيلي زود به نتيجه رسيد و يكي از مردان موتورسوار از سوي پليس دستگير شد اما اعتراف كرد كه عامل تيراندازي همدستش بوده و وي فقط نقش راننده را بر‌عهده داشته است. با اعترافات او تحقيقات براي دستگيري عامل اصلي تيراندازي خونين ادامه يافت تا اينكه در نهايت مخفيگاه وي در يكي از روستاهاي اطراف مياندوآب شناسايي و او نيز در عملياتي ضربتي دستگير شد. سرهنگ حسن شيخ‌نژاد، فرمانده انتظامي مياندوآب گفت: از مخفيگاه متهم يك قبضه كلاشينكف كشف شد و اين مرد پس از انتقال به اداره پليس به تيراندازي مرگبار اعتراف كرد و با قرار قانوني راهي زندان شد.

کد خبر 342583

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha