۳ نفر از اعضای باند تبهکاری که به یک طلافروشی در لاهیجان دستبرد زده بودند، یک هفته پس از سرقت مسلحانه دستگیر شدند و صحنه سرقت را بازسازی کردند.

حوادث سرقت

اين سرقت مسلحانه روز ششم مرداد‌ماه اتفاق افتاد و در جريان آن چند مرد نقابدار با تهديد چاقو و قمه وارد يك طلافروشي در لاهيجان شدند و با تهديد صاحب طلافروشي مقدار زيادي طلا و جواهرات سرقت كردند. آنها در ادامه سوار بر خودروي مرد طلافروش از آنجا گريختند و ساعتي بعد بدون آنكه ردي از خود به جا گذاشته باشند، خودروي مسروقه را در خياباني خلوت رها كردند.

دقايقي از اين سرقت مسلحانه مي‌گذشت كه تحقيقات ويژه پليس براي دستگيري سارقان آغاز شد و كارآگاهان به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان مي‌داد يكي از سارقان اهل و ساكن تهران است. اين سرنخ كافي بود تا چند روز بعد يكي از سارقان طلافروشي دستگير شود. اين متهم در جريان بازجويي‌ها به سرقت از طلافروشي اعتراف كرد و گفت در اجراي اين نقشه 5نفر ديگر نيز با او همدستي كرده‌اند. در چنين شرايطي دستگيري 5تبهكار ديگر در دستور كار قرار گرفت. مأموران در جريان 2عمليات ضربتي موفق شدند 2متهم ديگر را در لاهيجان و كرج دستگير كنند.

سرهنگ محمود قاسمي، فرمانده انتظامي لاهيجان در اين‌باره گفت: سارقان پس از سرقت قصد برهم‌زدن و از بين بردن سرنخ‌ها را داشتند اما در اين كار ناكام ماندند و در نهايت 3نفر دستگير شدند و از آنها 2دستگاه خودرو كشف شد.
در همين حال 3متهم دستگير‌شده روز چهارشنبه توسط مأموران به محل وقوع سرقت منتقل شدند و در برابر كارآگاهان صحنه سرقت مسلحانه را بازسازي كردند و جزئيات بيشتري از اين ماجرا را شرح دادند. براساس اين گزارش تلاش‌ها براي دستگيري 3متهم ديگر ادامه دارد.

کد خبر 342216

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha