سه‌شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
۰ نفر

خانم دکتر وقتی چک ۲۰ میلیون تومانی را در اختیار سرایدار ساختمان قرار داد تا برایش از بانک نقد کند نمی‌دانست قربانی سرقتی عجیب خواهد شد.

چند روز پيش خانم دكتري كه ساكن يكي از برج‌هاي مسكوني در شمال تهران است، سرايدار ساختمان را صدا زد. او چكي در اختيار مرد سرايدار قرار داد و از او خواست به بانك برود و آن را برايش نقد كند. اين نخستين باري نبود كه خانم دكتر چك و كارهاي بانكي‌اش را به سرايدار مي‌سپرد. پيش از اين هم او و ساكنان ديگر ساختمان كه سال‌ها مرد سرايدار را مي‌شناختند و به او اعتماد داشتند همه كارهاي شخصي خود را به سرايدار مي‌سپردند و حتي كليد خانه هايشان را هم در مواقع ضروري در اختيار سرايدار قرار مي‌دادند اما اين بار ماجرا كمي فرق داشت. آن روز مرد سرايدار پس از بازگشت از بانك به سراغ خانم دكتر رفت و 20ميليوني كه از بانك گرفته بود در اختيار وي قرار داد اما اين پايان ماجرا نبود.

  • دو ساعت بعد

خانم دكتر پس از گرفتن 20ميليون تومان با يكي از آشنايانش تماس گرفت تا با او براي انجام معامله‌اي در يكي از خيابان‌هاي تهران قرار بگذارد. وقتي تماس قطع شد زنگ واحدشان به صدا در آمد. زن جوان از پشت چشمي نگاه كرد و ديد سرايدار پشت در است. در را باز كرد اما به جز سرايدار، جوان ديگري هم پشت در بود كه نقشه شومي در سر داشتند. مرد ناشناس چاقويي زير گلوي خانم دكتر گذاشت و به همراه سرايدار وارد خانه شد. جوان مسلح مدام خانم دكتر را تهديد به قتل مي‌كرد و زن جوان كه حسابي شوكه شده بود ناگهان شروع كرد به فرياد زدن. در چنين شرايطي جوان مسلح با كمك سرايدار دست و پاي خانم دكتر را بستند و روي دهانش چسب زدند. سپس او را به داخل حمام انداختند و پسر از سرقت از آنجا گريختند.

يك ساعت پس از سرقت، خانم دكتر به سختي از حمام بيرون آمد و متوجه شد كه سرايدار و همدستش بعد از سرقت 20ميليوني كه داخل كيفش بوده فرار كرده‌اند. او با پليس تماس گرفت و وقتي مأموران در محل حضور يافتند گفت: مطمئنم مرد سرايدار از سوي جوان مسلح اغفال شده است. چون زماني كه در حمام زنداني بودم، صداي سرايدار را مي‌شنيدم كه به دوستش مي‌گفت بيا بي‌خيال سرقت شويم. او مدام مي‌گفت اين پول‌ها حرام است و خرج كردنشان درست نيست اما دوستش با لحن بدي با او صحبت مي‌كرد و از او مي‌خواست كه سكوت كند و حرفي نزند.

با شكايت شاكي، پرونده در اختيار قاضي سيفي، بازپرس دادسراي جنايي تهران قرار گرفت و تحقيقات براي دستگيري سارقان آغاز شد. بررسي‌هاي كارآگاهان نشان مي‌‌دهد كه سرايدار به همراه همدستش، ساعتي پس از سرقت از تهران گريخته‌ و در يكي از شهرهاي استان سيستان و بلوچستان مخفي شده‌اند. در چنين شرايطي، قاضي دستور ويژه‌اي براي دستگيري دزدان خشن صادر كرد و جست‌وجو براي دستگيري آنها ادامه دارد.

کد خبر 341329

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha