همشهری آنلاین: مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور به میزبانی شهر تبریز از ۶ تا ۸ مرداد ماه در مجموعه تفریحی توریستی ائل گلی با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

Golf

به گزارش روابط عمومی فدراسیون گلف، در این مسابقات که با حضور ورزشکارانی از بیش از ۲۰ استان کشور برگزار شد، مینی گلفرهای آذربایجان شرقی در هر دو رده آقایان و بانوان به مقام قهرمانی دست یافتند.

در بخش انفرادی بانوان، فاطمه مطلب‌زاده از آذربایجان شرقی با کسب اسکور 135 به عنوان بهترین بازیکن و قهرمان مسابقات شناخته شد. پس از وی سیما شاه‌محمدی و سیده زهرا حسینی، هر دو از استان اردبیل به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

در بخش تیمی بانوان تیم "الف آذربایجان شرقی" با کسب اسکور 277 به عنوان قهرمانی مسابقات رسيد و تیم‌های اردبیل و اصفهان به ترتیب حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند.

در بخش انفرادی آقایان، مهدی باغبان از آذربایجان شرقی با کسب اسکور 113 به عنوان برترین بازیکن و قهرمان مسابقات شناخته شد و پس از وی حسن شاهی وند از لرستان و طاها مولایی از اردبیل به ترتیب دوم و سوم شدند.


همچنين تیم" الف آذربایجان شرقی" به مقام قهرمانی کشور رسید، تیم لرستان به مقام دوم دست یافت و تیم تبریز "ب" نیز به مقام سوم این دوره از مسابقات رسید.

در پایان هیئت گلف آذربایجان شرقی به عنوان بهترین و برترین هیئت گلف کشور و میزبان برتر کشور انتخاب شد.

تیم سیستان و بلوچستان نیز به عنوان "تیم اخلاق " این دوره از مسابقات برگزیده شد.

 

کد خبر 341647

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha