همشهری‌آنلاین: دیدار شصت و سوم تیم‌های استقلال و پرسپولیس به تساوی انجامید. اما کی ؛ چی گفت:

علیرضا واحدی نیکبخت هافبک پرسپولیس: بازی پایاپایی بود که تساوی بهترین نتیجه برای این دیدار بود.
در ضمن نیکبخت با قبول برخورد توپ با دستهایش در اواسط نیمه نخست گفت: توپ به طور عمد با دستهایم برخورد نکرد و گونسالس نباید مرا با کارت زرد جریمه می‌کرد.

امید روانخواه هافبک استقلال: مستحق پیروزی بودیم. استقلال بازی منطقی تری را به نمایش گذاشت و می‌توانست با پیروزی میدان را ترک کند. متاسفانه دروازه تیم‌استقلال تهران دردقایق پایانی بازی باز شد تا دو امتیاز ارزشمند از دست برود.

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال: استقلال از پرسپولیس برتر بود. تیم بسیار خوبی در اختیار داریم و در این دیدار حداقل باید با یک گل پیروز می‌شدیم.
فتح الله زاده در خصوص حمایت از کادر فنی هم گفت: حداقل تا نیم فصل از کادر فنی حمایت خواهیم کرد و اگر نتایج لازم را کسب نکنیم باید با کادر فنی صحبت کنیم تا علت را به دست آوریم

افشین قطبی سرمربی پرسپولیس: دو تیم بازی کاملا احساسی را به نمایش گذاشتند. حضور بیش از ‪ ۸۰‬هزار تماشاگر در ورزشگاه سبب شد بازیکنانمان استرس و فشار بسیاری را تحمل کنند و نتوانند بازی منطقی خود را به‌ نمایش بگذارند.
او اما از نتیجه این بازی اظهار نارضایتی کرد: تیم پرسپولیس می‌توانست با پیروزی زمین بازی را ترک کند. پس از گل غافلگیرکننده استقلال، تیم پرسپولیس چندین موقعیت خوب گلزنی را به دست آورد اما نتوانست از فرصت‌های به دست آمده استفاده کافی را ببرد.

حبیب کاشانی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: از تساوی تیم پرسپولیس درمقابل استقلال در شصت و سومین دیدار این دو تیم راضی نیستم. اما چیزی که مهم است صدرنشینی تیم پرسپولیس است

و بالاخره ....

ناصر حجازی سرمربی استقلال: اگر بازیکنانمان از خودگذشتگی داشتند می‌توانستیم پیروزی در این بازی را حفظ کنیم. البته بازیکنان تمام تلاش خود را به‌کار بستند و من‌از آن‌ها تشکر می‌کنم.
اما حجازی در همین حال بر یک چیز دیگر هم تصریح کرد: این بازی بهترین بازی استقلال نبود، بازی با صبا باتری را می‌توان بهترین بازی دانست.
و افزود: استقلال بازی‌های بعدی را با تیم‌های نیمه دوم جدول دارد و پرسپولیس باید در مقابل تیم‌های قدرتمند بالای جدول صف‌آرایی کند.

کد خبر 33951

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز