شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: کتاب بازی‌پردازی در بازاریابی تالیف اسکات هریس و کوین آگرمن و با ترجمه‌ی طیبه فروغی‌فر و سجاد خزائی از سوی انتشارات بازاریابی منتشر شد.

بازی‌پردازی در بازاریابی منتشر شد

بازی‌پردازی (گیمیفیکیشن) اصطلاح نسبتا جدیدی است، اما ریشه‌های محکمی در انگیزش سازمان، وفاداری مشتری، و توسعه‌ی کسب‌و کارها دارد. با ظهور شبکه‌ی گسترده‌ی جهانی (World Wide web) و به خصوص تعاملات اجتماعی وب، بازی‌پردازی قابلیت‌های متنوع بسیاری را به خود اختصاص داد.

بازی‌پردازی، بویژه بازی‌پردازی اجتماعی، به ابزار قدرتمندی برای کمک به ارتقای پابرجایی کسب‌و‌کارها و بهبود درآمد تبدیل شده است. شرکتهای مختلفی از قبیل نایک، کلاگ و وریزن از بازی‌پردازی برای افزایش التزام، ثبات و وفاداری مشتری استفاده می‌کنند.

این کتاب شما را با اصولی که هم برای اجرای بازی پردازی برای خودتان نیاز دارید آماده می‌کند، و هم به طور کامل مدیریت این اجرا را به وسیله‌ی یک طراح بیرونی مهیا می‌کند. خواننده با خواندن این کتاب در عرض 30 روز می‌تواند برای چگونگی انجام تلاش‌های بازی‌پردازی خود برنامه‌ای تهیه کند.

با مطالعه‌ی کتاب بازی‌پردازی در بازاریابی اصول بازی‌پردازی و طرز به‌کارگیری آنها را در کسب‌و‌کار به بهترین نحو درک خواهید کرد. این کتاب اطلاعاتی را فراهم می‌کند که برای درک شیوه‌ی مناسب اجرای برنامه‌ی بازی‌پردازی نیاز دارید. هدف کتاب، ارائه‌ی توصیه‌های عملی در نحوه‌ی کارگذاری واقعی یک برنامه‌ی بازی‌پردازی است.

تمرینها بخش مهمی از کتاب را تشکیل داده‌اند که به شما کمک می‌کنند به طور عمیق درباره‌ی کسب‌و‌کار خود فکر کنید و عوامل اصلی بازی‌پردازی را در جای درست خود قرار دهید.

خواندن کتاب بازی‌پردازی در بازاریابی برای شاغلان بازاریابی که می‌خواهند یک تمایز رقابتی به دست آورند، کارآفرینان تازه‌کار که در توسعه‌ی مبنای مشتری دائمی و وفادار نیاز به راه‌اندازی جهشی دارند، صاحبان کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط که می‌خواهند سطح شرکت خود را بالا برند، و کارشناسان صدای مشتری شرکت که درحال بررسی برای ارتقای بازخورد و تعامل با مشتری هستند، توصیه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب بازی‌پردازی در بازاریابی به شرح زیر است:

فصل اول: روز یکم: آغاز به کار با بازی‌پردازی
فصل دوم: روزهای دوم تا چهارم: تعیین اهداف بازی‌پردازی
فصل سوم: روزهای پنجم تا نهم: گردهم‌آوری بازی
فصل چهارم: روزهای دهم تا سیزدهم: شناخت بازیکنان
فصل پنجم: روزهای چهاردهم تا هفدهم: تغییر رفتار به وسیله‌ی زیبایی‌شناسی
فصل ششم: روزها هجدهم تا بیست‌و‌یکم: تعامل بازیکنان شما با دینامیکها
فصل هفتم: روز‌های بیست‌و‌دوم تا بیست‌و‌ششم: برانگیختن با مکانیزمها
فصل هشتم: روزهای بیست‌و‌هفتم تا بیست‌و‌نهم: اطلاع‌رسانی
فصل نهم: روز ‌سی‌ام: ممکن است شانس همیشه به نفع شما باشد

علاقه‌مندان ‌‌برای اطلاع بیشتر و‌خرید این کتاب می‌توانند به نشانی فروشگاه اینترنتیwww.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 71 و 66408251 تماس بگیرند.

کد خبر 336684

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha